شهردار رشت در بازدید اعضای شورا اعلام کرد؛

پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پوشش لندفیل سراوان | افزایش تفکیک زباله در کارخانه کود آلی گیلان

شهردار رشت با همراهی رئیس و اعضای شورا با هدف تسریع در اجرای پروژه های شهری از محل بهسازی لندفیل سراوان و کارخانه کود آلی گیلان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رحیم شوقی شهردار رشت با همراهی، محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر امروز دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ از روند بهسازی لندفیل سراوان و کارخانه کود آلی گیلان به صورت میدانی بازدید کردند.

شهردار رشت با بیان اینکه، مراحل تخلیه شیرابه و هدایت آن و همچنین دیواره گذاری انتهای محل دفنگاه به منظور جلوگیری از رانش و شیب زباله در محل لندفیل سراوان در حال انجام است، اظهار کرد: محل دفن زباله سراوان به منظور برگرداندن به طبیعت به طور کامل پوشیده می شود و اکنون از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار است.

بازدید از روند افزایش تفکیک و پردازش زباله توسط خطوط کارخانه کود آلی گیلان که با سال های گذشته غیر قابل مقایسه است توسط رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر انجام شد و با قدردانی از تلاش های انجام شده، بر افزایش خطوط و همچنین افزایش بهره وری در پردازش زباله تاکید کردند.

به گفته رحیم شوقی، کارخانه کود آلی گیلان با دو خط پردازش زباله فعالیت می کند و دو خط جدید پردازش زباله در حال احداث است که با راه اندازی آن تمام زباله های شهر رشت در این کارخانه پردازش می شود.

Share