رئیس پلیس راه استان گیلان خبر داد:

اعلام محدودیت ترافیکی در محور قدیم «رشت – قزوین» و «آستارا – اردبیل»

رئیس پلیس راه استان گیلان اظهار کرد: در محور «آستارا – اردبیل» و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز سه‌شنبه ۱۴ شهریور ماه و از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۷ شهریور ماه ممنوع خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم «رشت – قزوین» و «آستارا – اردبیل» و بالعکس خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری اظهارداشت: با توجه به تقارن تعطیلات اربعین حسینی (ع) و تعطیلات آخر هفته به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت عبور و مرور در محورهای قدیم «رشت – قزوین» و «آستارا – اردبیل» و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز سه‌شنبه ۱۴ شهریور ماه و از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۷ شهریور ماه در محور قدیم «رشت – قزوین» و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان ادامه داد: همچنین در محور «آستارا – اردبیل» و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز سه‌شنبه ۱۴ شهریور ماه و از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۷ شهریور ماه ممنوع خواهد بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان و همچنین اداره گمرک و بنادر و کشتیرانی درعدم صدور بارنامه و تحویل بار به ناوگان حمل و نقل باربری در ایام تعیین شده، تاثیر بسزایی در تسهیل عبور مرور به ویژه در محور «رشت – لوشان» محدوده سراوان تا امامزاده هاشم و شهر رودبار دارد.

Share