رئیس پلیس راه گیلان اعلام کرد:

اعلام محدودیت ترافیکی در محور قدیم «رشت-قزوین» و «آستارا-اردبیل»

سرهنگ جاور صفاری گفت: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ تاریخ‌های ۲۵، ۲۶، ۲۸ و ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ و از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ تاریخ‌های ۱، ۴، ۱۰، ۱۳ و ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در محور قدیم «رشت-قزوین» و بالعکس ممنوع است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم «رشت-قزوین» و «آستارا-اردبیل» و بالعکس خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقاء ایمنی وسایل نقلیه در تعطیلات ایام طرح نوروز ۱۴۰۲، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم «رشت-قزوین» و «آستارا-اردبیل» و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ تاریخ‌های ۲۵، ۲۶، ۲۸ و ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ و از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ تاریخ‌های ۱، ۴، ۱۰، ۱۳ و ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در محور قدیم «رشت-قزوین» و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور «اردبیل-آستارا» و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ تاریخ‌های ۲۵، ۲۶، ۲۷، ۲۸ و ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ و از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ تاریخ‌های ۱، ۴، ۱۰، ۱۳ و ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ممنوع است.

Share