رئیس پلیس راه گیلان خبر داد:

محدودیت ترافیکی در محور قدیم «رشت-قزوین» و «آستارا-اردبیل»

سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم «رشت-قزوین» و «آستارا-اردبیل» و بالعکس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم «رشت-قزوین» و «آستارا-اردبیل» و بالعکس خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری اظهارداشت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه در ایام تعطیلات پیش رو، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای قدیم «رشت-قزوین» و «آستارا-اردبیل» و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه و از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۹ خرداد ماه در محور قدیم «رشت-قزوین» و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان بیان داشت: همچنین در محور «آستارا-اردبیل» و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه و از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۹ خرداد ماه ممنوع است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به حجم تردد سفر در صورت الزام تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز پنجشنبه ۱۱ خرداد ماه در مسیر قزوین به رشت محدوده رودبار یک طرف به صورت مقطعی اعمال و تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه و جمعه تاریخ‌های ۱۵ و ۱۹ خرداد ماه در مسیر رشت به قزوین در محدوده رودبار به صورت مقطعی اعمال می‌شود.

Share