نماینده مردم آستارا خبر داد:

اجرای پروژه احداث فاضلاب آستارا توسط قرارگاه سازندگی

نماینده مردم آستارا از اجرای پروژه احداث فاضلاب این شهرستان با الحاق آستارا به تفاهم نامه فی مابین شرکت آبفا و قرارگاه سازندگی خاتم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غلامرضا مرحبا، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طی دیداری که بنده با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور در خصوص طرح‌ها و پروژه‌های آبرسانی و مسائل مربوط به دفع بهداشتی فاضلاب در شهرستان آستارا داشتیم تصمیمات مهمی در راستای حل مشکلات شهرستان آستارا در حوزه آب و فاضلاب اتخاذ شد.

نماینده مردم آستارا با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته در خصوص تصفیه خانه بهارستان گفت: اعتبار بازسازی و ارتقای تصفیه خانه بهارستان از ۲۰ میلیارد ریال فعلی به ۳۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

وی از الحاق آستارا به تفاهم نامه فی مابین شرکت آبفا و قرارگاه سازندگی خاتم سپاه پاسداران خبر داد و افزود: پروژه احداث فاضلاب آستارا از محل تهاتر نفت و توسط قرارگاه سازندگی اجرا می‌شود.

مرحبا با اشاره به اختصاص و نصب و راه اندازی فیلترهای تصفیه سریع در رودخانه چلوند گفت: مطالعات آن آغاز شده و به زودی تحویل خواهد شد که با راه اندازی این دستگاه جهت آبرسانی به شهر لوندویل و روستاهای اطراف استفاده خواهد گردید.

وی به پروژه آب شیرین کن آستارا که از مصوبات سفر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به این شهرستان بود اشاره کرد و ادامه داد: با تکمیل مطالعات پروژه آب شیرین کن، پرونده جهت صدور مجوز نهایی به سازمان برنامه و بودجه ارسال شد.

Share