در مراسم جشن انقلاب شهرستان آستارا مطرح شد؛

اگر طاغوت می‌ماند، سعدی و حافظ را امروز از ما گرفته بودند | قطار انقلاب با سرعت در حال پیشروی است

مرحبا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یعنی برابری و اجرای عدالت اجتماعی در جامعه، بیان کرد: با مطالعه تاریخ و بررسی اتفاقات آن دوران شاهد یک اقتصاد متلاشی شده هستیم و اگر طاغوت می‌ماند، سعدی و حافظ را امروز از ما گرفته بودند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در جشن انقلاب در سالن اجلاس دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یعنی برابری و اجرای عدالت اجتماعی در جامعه، بیان کرد: با مطالعه تاریخ و بررسی اتفاقات آن دوران شاهد یک اقتصاد متلاشی شده هستیم و اگر طاغوت می‌ماند، سعدی و حافظ را امروز از ما گرفته بودند.

غلامرضا مرحبا با اشاره به لزوم تولید محتوای مبتنی بر واقعیت، شفاف، صادقانه و عالمانه برای ارائه به جوانان بیان کرد: جوان به دنبال حق و حقیقت است و رسالت دانشگاه تولید محتواهای آموزشی فاخر است و متاسفانه در تولید محتوا موفق عمل نکردیم.

مرحبا گفت: اگر در تولید محتوا قدرتمند باشیم، آلبانی‌نشین‌ها و رسانه‌های دشمن توان جعل واقعیت را نخواهند داشت، سواد رسانه را باید به جوانان آموزش داد و فرزندان خود را باید برای آینده پیشرفته تربیت کنیم.

وی بیان کرد: اگر نظام آموزشی قدرتمندی را داشته باشیم به طور یقین دشمن توان تاثیرگذاری بر جوانان این کشور را نخواهند داشت.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه ایام‌الله دهه مبارک فجر محیطی برای بررسی مسیر توسعه و پیشرفت و شناسایی نقاط ضعف و قوت کشور است، تصریح کرد: باید با تفکر و عمل به راهکارهای موثر چشم‌انداز قابل دسترس با خروجی «ایران قوی» را تدوین کرده و یک جمهوری اسلامی ایران قدرتمند را نشان جهانیان بدهیم.

قطار انقلاب با سرعت در حال پیشروی است

سرپرست فرمانداری آستارا در این جشن با اشاره به برکات پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز همواره شاهد پیشرفت و توسعه کشورمان در حوزه‌های مختلف شدیم.

عنایت رضایی‌پور با اشاره به اینکه قطار انقلاب با سرعت در حال پیشروی است، بیان کرد: در داخل و خارج از کشور پیروزی‌های انقلاب اسلامی دشمن را مأیوس و خشمگین کرده و باید نتایج این پیروزی به جوانان و آینده سازان این مملکت تبین شود.

نماینده عالی دولت در آستارا با تاکید بر لزوم توجه به افزایش آگاهی و سواد رسانه‌ای جوانان، تصریح کرد: افزایش بینش جوانان، بصیرت و تعالی ملت را در پیش دارد و نهمترین محور برای بصیرت بخشی حضور متولیان آموزش در تمامی سطوح تعلیم است.

وی با اشاره به اینکه قشر جوان در ارتباط مستقیم با مجامع فرهنگی و آموزشی است، بیان کرد: اگر متولی آموزش خودش آگاه به تاثیر بر روی فرهنگ یک جامه باشد، آینده آن جامعه به سوی تعالی و پیشرفت در حرکت بوده و دانشگاه پایه اصلی برنامه ریزی برای توسعه یک شهرستان است.

رضایی‌پور عدم تناسب شغلی مدیران با جایگاه شغلی خود را یک آسیب بزرگ برای مجموعه مدیریت یک شهرستان دانست و تصریح کرد: به کار گیری دانشجویان مقاطع ارشد و دکترا در تدوین طرح توسعه شهرستان با یک برنامه کوتاه مدت قابل دسترس، مسیر رشد و توسعه را بهبود بخشیده و آینده روشنی را برای بندر آستارا مشاهده خواهیم کرد.

Share