رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان؛

۸۵/۵ درصد تعهدات ۲ سال اول سفر ریاست جمهوری به گیلان محقق شد

کاوسی با بیان اینکه ۸۵/۵ درصد از تعهدات اعتبارات سال های۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، سفر ریاست محترم جمهوری به گیلان تحقق یافته است، بیان کرد: تقریبا ۹۵ درصد این اعتبارات بصورت اعتبارات نقدی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان در جلسه کارگروه اشتغال استان گیلان اظهار کرد: برای ۱۲۹ پروژه دستگاه های اجرایی در استان ۷ هزار و ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار در سفر ریاست جمهوری طی سال های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ مصوب شده بود که در ۲ سال اول یعنی ۱۴۰۰و ۱۴۰۱ برابر با ۵۰ درصد کل تعهد چهار ساله و ۸۵/۵ درصد تعهد ۲ سال اول تحقق یافته است.

شراره کاوسی با بیان اینکه اعتبار تعهد شده سفر در سال ۱۴۰۰ برابر با یک هزار و ۷۸ میلیارد تومان بوده است، بیان کرد: در این سال، ۱۲۰۰ میلیارد تومان پرداخت شد که بیش از اعتبارات تعهد داده شده بوده و به عبارتی ۱۱۱ درصد از اعتبارات محقق شد.

وی با اشاره به اعتبار ۳ هزار و ۲۰۷ میلیارد تومانی تعهد شده در سال ۱۴۰۱ یادآور شد: ۲ هزار و ۴۶۴ میلیارد تومان از اعتبارات برابر با ۷۶ درصد محقق شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان تصریح کرد: در مجموع ۳ هزار و ۶۶۴ میلیارد تومان از اعتبارات سفر طی سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ پرداخت شده، بنابراین ۸۵ درصد تعهدات محقق شده است.

کاوسی در ادامه با بیان اینکه تعهدات سفر ریاست جمهوری برای سال ۱۴۰۲ برابر با ۱۹۸۳ میلیارد تومان و برای سال ۱۴۰۳ برابر با ۶۹۷ میلیارد تومان است، بیان کرد: همچنین برای اولین بار در سفر ریاست محترم جمهور تامین اعتبار پروژه ملی احداث کمربندی انزلی با استفاده ظرفیت قانونی ماده ۵۶ تحقق یافت، ضمن این که جهت اتمام بیمارستان لاکان رشت نیز اقدامات لازم جهت برخورداری از این ظرفیت قانونی در دست احرا می باشد.

Share