فرمانده انتظامی بندرانزلی خبر داد:

غرق شدن مرد ۳۷ ساله اراکی در ساحل پاسداران بندرانزلی

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور، فرمانده انتظامی بندرانزلی از غرق شدن یک مرد ۳۷ساله اهل اراک در خارج از محدوده طرح سالم‌سازی دریای منطقه پاسدارن این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی بندرانزلی از غرق شدن یک مرد ۳۷ ساله اهل اراک در خارج از محدوده طرح سالم‌سازی دریای منطقه پاسداران این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی در دریای خزر در منطقه پاسداران، بلافاصله ماموران انتظامی به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل مورد نظر و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک مرد اهل استان اراک حین شنا در خارج از محدوده طرح سالم‌سازی دریا به علت معلولیت جسمی و عدم آشنایی به فنون و مهارت‌های لازم غرق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی، تصریح کرد: جسد این فرد ۳۷ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل سردخانه شد.

این مقام انتظامی در پایان با هشدار به شهروندان، مسافران و گردشگرانی که برای شنا به دریا مراجعه می‌کنند از آن‌ها خواست از طرح‌های سالم‌سازی و مناطقی که ناجیان غریق در آنجا حضور دارند، استفاده کنند تا دچار حادثه نشوند.

Share