فرمانده انتظامی بندرانزلی خبر داد:

پایان سرقت‌های سریالی دوچرخه در بندرانزلی | کشف ۴ دوچرخه از مخفیگاه سارق

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری سارق سابقه‌دار دوچرخه در این شهرستان خبر داد و گفت: ۴ دستگاه دوچرخه سرقتی از مخفیگاه این فرد کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری سارق سابقه‌دار دوچرخه در این شهرستان خبر داد و گفت: ۴ دستگاه دوچرخه سرقتی از مخفیگاه این فرد کشف شد.

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور با بیان اینکه ریشه کن کردن پدیده اجتماعی سرقت نیازمند عزم همگانی همگانی است، اظهار داشت: رعایت نکات پیشگیرانه و توجه به هشدارهای پلیس می‌توانند از وقوع بسیاری از جرایم جلوگیری کنند.

وی در ادامه به وقوع سرقت‌های سریالی دوچرخه طی هفته‌های گذشته در شهرستان بندرانزلی اشاره کرد و گفت: پیگیری موضوع با اخذ اظهارات شاکیان و بررسی صحنه‌های وقوع جرم آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با اعلام اینکه ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی، سارق سابقه‌دار این پرونده‌ها را شناسایی و او را دستگیر کردند، افزود: این فرد در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد.

این مقام انتظامی از کشف ۴ دستگاه دوچرخه سرقتی از مخفیگاه سارق خبر داد و بیان داشت: سارق ۳۱ با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و روانه زندان شد.

سرهنگ نجفی‌پور در پایان‌عدم رعایت نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان دانست و خاطرنشان کرد: مبارزه با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی پلیس در راستای تامین و ارتقاء امنیت پایدا در جامعه است.

Share