فرمانده انتظامی بندرانزلی خبر داد:

عامل آتش‌سوزی ۳ باب مغازه سنگاچین دستگیر شد! | معرفی متهم ۴۰ ساله به مرجع قضایی

سرهنگ سیدجعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری عامل حریق ۳ باب مغازه در این شهرستان خبر داد و افزود: متهم ۴۰ ساله در تحقیقات پلیس، علت و انگیزه خود از بزه انتسابی را اختلاف مالی با صاحب یکی از مغازه‌ها اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری عامل حریق ۳ باب مغازه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدجعفر جوانمردی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام حریق ۳ باب مغازه در منطقه سنگاچین این شهرستان، ماموران پلیس آگاهی بلافاصله در محل حاضر شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات فنی و تخصصی به سرنخ‌هایی از علت حادثه و عامدانه بودن این آتش‌سوزی دست پیدا کردند، افزود: با پیگیری‌های شبانه‌روزی عامل این حادثه شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: متهم ۴۰ ساله در تحقیقات پلیس، علت و انگیزه خود از بزه انتسابی را اختلاف مالی با صاحب یکی از مغازه‌ها اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد از مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

Share