فرمانده انتظامی بندرانزلی خبر داد:

فداکاری پلیس در انزلی، جان مصدوم حادثه خونین را نجات داد

سرهنگ سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: فداکاری مامور پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بندرانزلی مصدوم حادثه خونین را از مرگ حتمی نجات داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فداکاری مامور پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بندرانزلی مصدوم حادثه خونین را از مرگ حتمی نجات داد.

سرهنگ سید جعفر جوانمردی در تشریح این خبر گفت: مامور گشت پلیس راهور این شهرستان در حین انجام وظیفه با حرکت خلاف جهت و با سرعت زیاد یک دستگاه خودرو مگان مواجه شده و با اعلام دستور توقف خودرو به تعقیب این آن می‌پردازد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه راننده و سرنشین خودرو مگان به دستور توقف پلیس توجه نکرده و با حرکات مخاطره‌آمیز به مسیر خود ادامه دادند، افزود: بعد از دقایقی خودرو در نزدیکی فردی متوقف شده و راننده و سرنشین خودرو پس از پیاده شدن، وی را آماج ضربات سلاح سرد قرار می‌دهند.

وی با اعلام اینکه ستوانسوم “سجاد تقی‌زاده” با دیدن این حادثه، ضمن استمداد از واحدهای گشت پلیس، از خودرو پیاده شده و با میانجگیری به کمک فرد مصدوم می‌شتابد بیان داشت: ضاربان پس از مواجه شدن با مقاومت‌های مامور پلیس راهور در حمایت از فرد مصدوم، بلافاصله از صحنه متواری می‌شوند.

سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: مصدوم ۳۵ ساله که با ضربات چاقو از ناحیه کمر، شکم و دست مجروح شده بود، با حضور خودروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مصدوم تحت درمان بوده و حال عمومی وی مساعد گزارش شده است اظهار داشت: ضاربان ۲۸ و ۳۲ ساله این پرونده نیز پس از شناسایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی علت و انگیزه ضاربان را اختلافات خانوادگی و مالی اعلام کرد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان با تاکید بر فراوانی رفتار ایثارگرانه در مجموعه انتظامی افزود: الگوی رفتاری پلیس مبتنی بر فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مهربانی توام با اقتدار است.

Share