در پی وضعیت بحرانی برنجکاران؛

دلخوش تهدید به استعفا کرد | فرصت یک هفته ای به دولت برای حل مشکل کشاورزان

نماینده مردم صومعه سرا خواستار رسیدگی به وضعیت برنجکاران و جلوگیری از واردات برنج شد و گفت: لذا اگر تا هفته آینده این وضع تعیین تکلیف نشود، استعفای خود را می‌دهم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدکاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۲ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به دولت گفت: کشاورزان استان‌های شمالی تنها محصول برنج و بعد از آن چای را در اندازه کم دارند تا معیشت خود را تأمین کنند اما هنوز برنج سال ۱۴۰۱ روی دست آنها مانده و کرم کرده و برنج ۱۴۰۲ هم آمده و نمی‌توانند آن را بفروشند لذا اگر تا هفته آینده این وضع تعیین تکلیف نشود، استعفای خود را می‌دهم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس در ادامه با بیان اینکه موکلان ما در استان‌های شمالی به ما می‌گویند نمایندگان بی‌عرضه‌ای هستیم که نمی‌توانیم مشکل آنها را حل کنیم، گفت: باید جلوی واردات برنج گرفته شود و در این خصوص باید جلسه بگذارید چرا که نمی‌توان به یک بخش توجه کرد و بخش دیگر را نادیده گرفت.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در پایان خاطر نشان کرد: همکاران نماینده استان‌های شمالی تا هفته دیگر فرصت می‌دهند تا این موضوع تعیین تکلیف شود و در غیر این صورت همگی استعفا خواهیم داد.

 

Share