دلخوش اباتری در نطق میان دستور:

رادیوهای لجن پراکن در فضای مجازی مدیریت شوند|مجلس یازدهم نباید دچار روزمرگی شود

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه دچار شدن مجلس به روزمرگی، مردم را ناامید می‌کند، گفت: مجلس یازدهم باید اهتمام جدی در حوزه اشتغال و معیشت داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، سیدکاظم دلخوش اباتری در جلسه علنی صبح امروز(یکشنبه، ۲۵ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه ایثارگران همواره پشت سر نظام و رهبری بودند و به عنوان بهترین سهامداران انقلاب بوده اند، گفت: آنها هیچگاه نه جلوتر از رهبری حرکت کردند و نه آنقدر از رهبری دور شدند که از پشت سر بیفتند که مردم نیز خادمان خود را می شناسند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم نیز نسبت به خدمتگزاران واقعی خود شناخت داشته اند، اظهار داشت: در تمام دوران نمایندگی خود تلاش داشتم از حق مردم شهر و کشورم به خصوص در مسائل اقتصادی دفاع کنم هرچند برخی از وابستگان به رادیوهای بیگانه سعی در تخریب خدمتگزاران صدیق جامعه داشته و تلاش می کنند پشت برخی افراد نادان سنگر گرفته و موجب تشویش اذهان شوند.

وی افزود: بعد از انقلاب دورانی بود که دشمنان به شهدای بهشتی، رجایی و مطهری بسیار افترا می زدند لذا اینجا از کسانی که در پرونده اینجانب اعتراض داشتند تشکر می کنم اما به عنوان مومن و مسلمان باید از قرآن تبعیت کرده و پیش از اینکه سوالی از نماینده ای در شعبه مربوطه مطرح شود، آن را به دست رادیوهای بیگانه نیندازیم. اعتراض حق نمایندگان است اما باید به سیره ائمه اطهار(ع) توجه و عمل کنیم.

دلخوش اباتری ادامه داد: امروز که مجلس یازدهم قصد خدمتگزاری دارد باید در وهله نخست نسبت به رادیوهای لجن پراکن و مدیریت فضای مجازی اقدام کند.

این نماینده مردم از استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه مردم از مجلس انتظار دارند به معیشت و اشتغال آنها رسیدگی شود که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیز هست، خاطرنشان کرد: همچنین مجلس نباید به روزمرگی بیفتد تا مردم از مجلس ناامید شوند ضمن اینکه شیوه کار کنونی جهش تولید را به جایی نمی رساند که باید اصلاح شود.

Share