سرهنگ محمد رستمی اعلام کرد:

دستگیری عاملان انتشار مطالب توهین‌آمیز و موهن در تالش

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری ۳ نفر از عاملان انتشار مطالب توهین‌آمیز و موهن در فضای مجازی خبر داد و افزود: متهمان ۲۲، ۲۷ و ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری ۳ نفر از عاملان انتشار مطالب توهین‌آمیز و موهن در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف مجموعه انتظامی، حفظ جامعه از آسیب‌های فضای مجازی است، اظهار داشت: فضای مجازی یکی از ابزارهای جنگ نرم دشمن در تغییر سبک زندگی، فرهنگ، اعتقادات و آداب و رسوم جوامع است که بصیرت و هوشیاری، شرط پیروزی در این راه به حساب می‌آید.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه افرادی در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالب توهین‌آمیز و موهن نسبت به اشخاص، بی‌حرمتی به اعتقادات اسلامی و تشویش اذهان عمومی کرده‌اند، افزود: پلیس با انجام اقدامات فنی، ۳ نفر از متهمان این پرونده را در شهرستان تالش شناسایی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از دستگیری متهمان پس از هماهنگی قضایی خبر داد و گفت: متهمان ۲۲، ۲۷ و ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه‌ عدم آموزش صحیح و استفاده نادرست از فضای مجازی، عواقب جبران‌ناپذیری را برای کاربران در پی دارد، تصریح کرد: پلیس به صورت مستمر با هدف برخورد قانونی با جرایم و تخلفات، این فضا را رصد می‌کند.

Share