فرمانده انتظامی تالش؛

بازدید از ۸۶۲ واحد صنفی در تالش | پلمب ۳۳ مغازه طی یکماه!

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش از بازدید ۸۶۲ واحد صنفی و پلمب ۳۳ مغازه متخلف طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد و افزود:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی تالش از بازدید ۸۶۲ واحد صنفی و پلمب ۳۳ مغازه متخلف طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی اظهار داشت: با هدف تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در بین اصناف، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی یک ماه گذشته در شهرستان تالش به مرحله اجرا درآمد.

وی به بازدید از ۸۶۲ واحد صنفی در این مدت اشاره کرد و گفت: در این راستا ۳۳ واحد صنفی متخلف به علت‌ عدم رعایت قوانین و مقررات و برابر مفاد ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش هدف از اجرای این طرح را نظارت بر اصناف در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه عنوان کرد و افزود: با برنامه‌ریزی دقیق پلیس، کلیه واحدهای صنفی سطح شهرستان تالش مورد بازدید قرار خواهند گرفت.

این مقام انتظامی در پایان از تمامی مردم و متصدیان اصناف خواست، هشدارهای لازم و تدابیر لحاظ شده در بحث رعایت مقررات را جدی بگیرند.

Share