فرمانده انتظامی تالش اعلام کرد:

دستگیری سارقان کابل برق حین سرقت در تالش | اعتراف به ۸ فقره سرقت

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری سارقان کابل برق حین سرقت در این شهرستان خبر داد و افزود: سارقان ۲۲ و ۲۸ ساله به ۸ فقره سرقت کابل برق اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری سارقان کابل برق حین سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اظهار داشت: مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر پلیس با سارقان به صورت مستمر ادامه دارد.

وی در ادامه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان تالش طی هفته‌های اخیر، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش تصریح کرد: ماموران انتظامی حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، ۲ نفر را در حال بریدن کابل‌های برق مشاهده و آن‌ها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اذعان داشت: سارقان ۲۲ و ۲۸ ساله به ۸ فقره سرقت کابل برق اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ رستمی با تاکید بر توجه و رعایت هشدارها و توصیه‌های انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت توسط مردم از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share