سرمربی ملوان در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد:

تارتار: من به این ملوان امیدوارم، جایگاه ما اینجای جدول نیست

مهدی تارتار، سرمربی ملوان اظهار داشت: از هواداران می‌خواهم فردا ما را تنها نگذارند و بیشتر از همیشه به آن‌ها احتیاج داریم. فردا روزی است که دوست دارم ورزشگاه پُر شود تا با یک یار اضافه برابر فولاد بازی کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم تیم خوب فولاد را شکست دهیم و راه‌مان برای ادامه مسیر هموار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش سه، تیم‌های ملوان و فولاد فردا در یکی از دیدارهای مهم هفته سوم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. مسابقه‌ای که برای هر دو سرمربی حائز اهمیت است و مهدی تارتار امیدوار است با استفاده از فرصت میزبانی و حضور تماشاگران پرشور انزلی، برنده از زمین خارج شود.

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: جا دارد به تیم فولاد و علیرضا منصوریان که در رأس کادرفنی و از دوستان قدیمی خودم است، خوش‌آمد بگویم. امیدوارم میزبان خوبی برایشان باشیم. بازی فردا، مسابقه بسیار پراهمیتی برای هر دو تیم است. انصافاً تیم‌های ملوان و فولاد با توجه به بازی‌هایی که در دو هفته گذشته انجام داده‌اند، جایگاه‌شان اینجای جدول نیست و مطمئنم این دو تیم، در پایان فصل در جایگاه بسیار خوبی خواهند بود.

سرمربی ملوان می‌گوید: ما میزبان هستیم و باید از این شرایط به نحو احسن استفاده کنیم. من باید از هواداران‌مان تشکر کنم، چرا که پس از باخت هفته گذشته برابر استقلال در صفحات مجازی و شهر حمایت و کمک‌مان کردند که تمرینات خوبی در این هفته داشته باشیم.

او ادامه داد: از هواداران می‌خواهم فردا ما را تنها نگذارند و بیشتر از همیشه به آن‌ها احتیاج داریم. فردا روزی است که دوست دارم ورزشگاه پُر شود تا با یک یار اضافه برابر فولاد بازی کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم تیم خوب فولاد را شکست دهیم و راه‌مان برای ادامه مسیر هموار شود. تمام تمریناتی که لازم بوده را انجام داده‌ایم، روی نقاط ضعف و قدرت فولاد به خوبی کار کرده‌ایم، شناخت خوبی از آن‌ها و امیدوارم فردا روز کم اشتباه ما باشد و بتوانیم از اشتباهات فولاد استفاده کنیم و به سه امتیاز بازی برسیم.

تارتار در پاسخ به این سوال که چرا تیمش همه کار می‌کند به جز گل زدن، گفت: ما گل زده‌ایم و موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کرده‌ایم، در بازی‌های دوستانه نیز گل‌های زیادی به ثمر رسانده‌ایم. من فکر می‌کنم ما به تیم‌های سرسختی برخورد کرده‌ایم، به ذوب‌آهنی خوردیم که آماده بود و سپس با استقلال بازی کردیم.

وی ادامه داد: فردا هم برابر فولاد بازی خواهیم کرد که امیدواریم هم گل بزنیم و هم دروازه‌مان را بسته نگه داریم، پس از آن نیز باید با گل گهر روبرو شویم. از هفته پنجم دو، سه بازیکن به ما اضافه می‌شوند و از این هفته به بعد شرایط‌مان بهتر خواهد شد. امیدوارم در دو دیدار آینده امتیاز لازم را به دست بیاوریم تا از تیم‌های دیگر عقب نمانیم. من به این تیم خیلی امیدوارم. امیدوارم استارت موفقیت‌هایمان برای بازی فردا زده شود. با فولادی دیدار داریم که یکی از تیم‌های پرمهره لیگ است و برای قهرمانی و کسب سهمیه بسته شده است. ان‌شاءالله با حمایت پرشور هواداران، اولین سه امتیاز فصل را بگیریم.

تارتار در مورد غایبان تیمش و آخرین وضعیت محمدرضا خانزاده گفت: بعد از مدت‌ها سهیل فداکار را در لیست‌مان خواهیم داشت که می‌تواند به ما کمک کند. خانزاده دچار سرماخوردگی شدید شده و در حال حاضر استراحت می‌کند. صحبت‌هایی نیز مطرح است که به تیم‌های دیگر برود. او پیشنهاداتی دارد و باید ببینیم کارش به کجا می‌رسد. هر جا هست، برایش آرزوی موفقیت داریم.

Share