حاشیه‌های نشست خبری ملوان

از چک بی‌محل باشگاه تا قرارداد متفاوت بازیکنان در هیئت فوتبال گیلان!

شهدادنژاد با اشاره به اینکه هنگام وصول چک با اتفاقی تلخ روبه‌رو شد، بیان کرد: تاریخ چک ایراد داشت و هنگامی‌که برای وصول چک به بانک مراجعه کردم، استعلامی از سوی متصدی بانک گرفته شد و متوجه شدیم چک صادره دزدی است!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، تیم فوتبال ملوان انزلی روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی انزلی میزبان تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان است و به همین دلیل نشست خبری سرمربی این تیم با حضور دو بازیکن ملوان برگزار شد.

یعقوبی: پرداخت تبعیض‌آمیز مالک باشگاه ملوان

کاپیتان تیم فوتبال ملوان انزلی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آرمان گهر با اشاره به اینکه مشکلات ملوان به دلیل عدم توانایی میرابی است، اظهار کرد: مالک باشگاه ملوان شب قبل از مسابقه مقابل سرخ‌پوشان به بازیکنان اعلام کرده به هر فردی بخواهد پول می‌دهد و فوتبال برای او یک بیزینس است.

حافظ یعقوبی با بیان اینکه شب قبل از مسابقه به بازیکنان کوبیده داده شد، افزود: بازیکنان هنگام گرم کردن با لباس‌های متفاوت وارد زمین شده و چند دقیقه قبل از مسابقه لباس بازیکنان تحویل داده شد، هنگام عقد قرارداد به ما گفته شد برایتان وسیله نقلیه فراهم می‌کنیم ولی این کار را انجام نداد و حتی موقع برگشت برای کرایه ماشین با راننده در حال چانه‌زنی بود!

وی با اشاره به معطلی بازیکنان در ایفمارک بیان کرد: بیش از سه ساعت در ایفمارک معطل شدیم و به ما گفتند تیم‌های ذوب‌آهن، ماشین‌سازی و فجر سپاسی در ایفمارک هستند ولی این موضوع صحت نداشت، هنگام تست در ایفمارک، دکترها با صدای بلند می‌گفتند از بازیکنان ملوان به دلیل اینکه پول پرداخت نکردند، تست نگیرید.

کاپیتان تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه با اسنپ به ایفمارک رفتند، گفت: پول ایفمارک را با هزار بدبختی دادند، مبلغی که کمتر از چهار میلیون تومان بود، تست ایفمارک ساعت ۱۲ به اتمام رسید و تقریباً چهار ساعت به دلیل عدم کرایه ماشین در ایفمارک معطل شدیم.

یعقوبی با بیان اینکه اتفاق تلخ دیگری در ایفمارک رقم خورد، افزود: چند خبرنگار در محوطه ایفمارک حضور داشتند و از ماجرا باخبر شدند، هنگامی‌که این ماجرا را رسانه‌ای کردند، هوادارانمان زنگ زدند و پول برگشت را تهیه کردند، هنگام بازگشت به ترمینال بودیم که برومند سرپرست تیم پول برگشت را مهیا کرد.

شهدادنژاد: چک بی‌محل مالک باشگاه دزدی از آب درآمد!

بازیکن تیم فوتبال ملوان انزلی نیز در این نشست خبری با اشاره به بدقولی مالک باشگاه ملوان انزلی اظهار کرد: قرار شد یک هفته قبل از آغاز مسابقات، چک‌های بازیکنان پاس شود.

آرمان شهدادنژاد با بیان اینکه قرارداد وی در هیئت فوتبال متفاوت از قرارداد داخلی با باشگاه ملوان است، افزود: هنگام ثبت قرارداد در هیئت فوتبال گیلان با اتفاقی عجیب روبه‌رو شده و مبلغ قراردادمان ۱۰ میلیون تومان ثبت شد، به دلیل بدهکاری به فدراسیون فوتبال این مبلغ را ثبت کردند.

وی با اشاره به اینکه قرار شد مبلغ اصلی قرارداد به بازیکنان پرداخت شود، بیان کرد: هر مبلغی که در هیئت فوتبال و فدراسیون ثبت شود به همان اندازه بدهی باشگاه از فدراسیون تسویه گرفته می‌شود و به همین دلیل مبالغ قراردادها پایین نوشته شد.

بازیکن تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه برای بازی مقابل سرخ پوشان عازم تهران شدند، گفت: به دلیل هواداران ملوان این تیم را چشم‌بسته انتخاب کردم و پرداخت قراردادمان را امروز فردا کردند، پس از بازی مقابل سرخ پوشان چکی به بنده تحویل دادند.

شهدادنژاد با اشاره به اینکه هنگام وصول چک با اتفاقی تلخ روبه‌رو شد، بیان کرد: تاریخ چک ایراد داشت و هنگامی‌که برای وصول چک به بانک مراجعه کردم، استعلامی از سوی متصدی بانک گرفته شد و متوجه شدیم چک صادره دزدی است!

وی با بیان اینکه مالک چک اعلام کرد یک هفته پیش چک ایشان دزدیده‌شده است، افزود: مالک چک از بنده خواستار توضیح شده است و درگیر این چک بی‌محل و دزدی شده‌ام.

Share