در درگیری با قاچاقچیان چوب؛

۲ مأمور یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان در صومعه سرا مجروح شدند

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان از مجروح شدن ۲ نفر از مأمورین این یگان در حین مأموریت خبر داد و گفت: ۴ نفر از قاچاقچیان چوب پس از مجروح کردن ماموران متواری شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ محمد قربانی لرد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حفاظت و صیانت از انفال و منابع طبیعی باید در اولویت همه قرار گیرد.

وی از مجروح شدن ۲ تن از مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان در حین مأموریت خبر داد و افزود: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق چوب در طی گشت زنی مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی در جنگل داودمزار سارمه شهرستان صومعه سرا یک دستگاه نیسان حامل چوب قاچاق را توقیف کردند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان با اشاره به جزئیات بیشتر درگیری مأموران یگان حفاظت با قاچاقچیان چوب در صومعه سرا بیان کرد: در این عملیات ۴ نفر قاچاقچی ضمن برخورد عمدی با خودروی مأمورین و حمله ور شدن به مأمورین با اسپره فلفلی و چاقو قصد فرار با خودروی حامل چوب را داشتند که پس از مقاومت مأمورین آنها را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

قربانی لرد ادامه داد: قاچاقچیان چوب در صومعه سرا قبل رسیدن دیگر نیروهای یگان حفاظت با استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شدند.

وی با اشاره به وضعیت جسمانی ۲ تن از مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی افزود: دو نفر از مأمورین بر اثر جراحات با کمک اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند و خودروی نیسان بوسیله جرثقیل جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد که با دستور مقام محترم قضائی تلاش برای دستگیری قاچاقچیان فراری در حال پیگیری می‌باشد.

Share