فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه اعلام کرد:

سرقت طلا از منازل در آستانه آشرفیه؛ دستگیری سارقان و مالخر

سرهنگ رضا شمسائی، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از دستگیری سارقان و مالخر طلاجات سرقتی از یک منزل در این شهرستان خبر داد و افزود: متهمان این پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از دستگیری سارقان و مالخر طلاجات سرقتی از یک منزل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا شمسائی اصلی‌ترین مؤلفه‌ای که امنیت اجتماعی جامعه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، سرقت عنوان کرد و اظهار داشت: پیشگیری از وقوع سرقت، برخورد با سارقان و تشدید اقدامات پیشگیرانه، مهمترین اولویت مجموعه انتظامی است.

وی در ادامه با اشاره به ارجاع پرونده سرقت طلاجات از منزل یکی از شهروندان به ارزش ۳ میلیارد ریال در آستانه‌اشرفیه، گفت: بلافاصله رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه بیان داشت: پلیس طی بررسی‌های علمی و تخصصی و جمع‌آوری آثار به جا مانده در صحنه‌های جرم، هویت سارقان و مالخر تحت تعقیب این پرونده‌ها را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی از دستگیری سارقان ۳۴ و ۳۵ ساله به همراه مالخر ۴۰ ساله طی هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان خبر داد و افزود: این افراد به جرم خود اعتراف و ۷۵۰ میلیون ریال طلا سرقتی نیز کشف شد.

سرهنگ شمسائی تصریح کرد: متهمان این پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

وی در پایان نقش مردم در پیشگیری از وقوع سرقت را بسیار مهم قلمداد کرد و اذعان داشت: در این زمینه توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس می‌تواند از وقوع بسیاری از سرقت‌ها جلوگیری کند.

Share