فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

به دام افتادن سارق طلاجات از یک منزل در ماسال | معرفی سارق ۳۱ ساله به مرجع قضایی

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری سارق ۱۰ میلیارد ریال طلاجات در شهرستان ماسال خبر داد و افزود: سارق ۳۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری سارق ۱۰ میلیارد ریال طلاجات در شهرستان ماسال خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آن‌ها با مجموعه انتظامی برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، اظهار داشت: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

وی در ادامه از ارجاع یک فقره پرونده سرقت طلاجات و وجه نقد از منزلی در شهرستان ماسال به پلیس و رسیدگی موضوع خبر داد و گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی‌های علمی و تخصصی و جمع‌آوری آثار بجا مانده در صحنه جرم، هویت سارق تحت تعقیب این پرونده‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پس از برنامه‌ریزی لازم و هماهنگی قضایی این فرد در کمتر از ۸ ساعت دستگیر شد، افزود: در بازرسی از منزل سارق ۲ میلیون ریال وجه نقد، ۴ عدد دستبند، ۳ حلقه انگشتر، ۲ رشته گردنبند، یک جفت گوشواره و یک عدد پلاک طلا و ۳ عدد پابند، پلاک و انگشتر بدل سرقتی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی به معرفی سارق ۳۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی اشاره کرد و بیان داشت: کارشناسان ارزش تقریبی اموال کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار ملکی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان مجموعه انتظامی به جد دنبال می‌شود.

Share