فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

دستگیری سارق کابل برق توسط شهروند سنگری! | سارق ۴۵ ساله روانه زندان شد

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری سارق کابل برق توسط یک شهروند در بخش سنگر و اعتراف وی به ۴ فقره سرقت خبر داد و افزود: سارق ۴۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری سارق کابل برق توسط یک شهروند در بخش سنگر و اعتراف وی به ۴ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی همکاری همه جانبه و به موقع مردم با نیروی انتظامی را از جمله عوامل تاثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرایم برشمرد و اظهار داشت: پلیس با برخورد قاطع با متخلفان، مجرمان و اقدامات کنترلی، محیط را برای فعالیت‌های مجرمانه ناامن می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس شهروندی مبنی بر دستگیری سارق کابل برق داخل یک شرکت خصوصی در سنگر، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران انتظامی این بخش بلافاصله به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت افزود: پلیس با حضور در مکان مورد نظر و بررسی و انجام تحقیقات، متهم را تحویل که این فرد پس از انتقال به مقر انتظامی به اقدامات مجرمانه خود مبنی بر ۴ فقره سرقت سرقت کابل برق اعتراف کرد.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارق ۴۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

سرهنگ حافظی در پایان با بیان اینکه وقوع سرقت به لحاظ تبعات آن در جامعه که موجب پایین آمدن احساس امنیت می‌شود، اهمیت ویژه‌ای دارد خاطرنشان کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

Share