فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد:

پایان کری‌خوانی اراذل و اوباش | مخلان امنیت در آستانه‌اشرفیه دستگیر شدند

سرهنگ رضا شمسائی، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش این شهرستان خبر داد و افزود: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا شمسائی اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز مجموعه انتظامی اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قدرت‌نمایی، درگیری و اخلال در نظم عمومی توسط چند نفر در یکی از خیابان‌های شهرستان آستانه‌اشرفیه، پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از اعزام ماموران انتظامی به آدرس محل مورد نظر و دستگیری ۴ نفر اراذل و اوباش خبر داد و با بیان اینکه این متهمان به علت اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده‌اند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط اراذل و اوباش، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share