نبرد علیه دشمن، اسرائیل را میسازد و آن را یکپارچه میکند

اظهارات جنجالی خاخام یهود در مورد ضرورت گسترش مرزهای اراضی اشغالی

یک خاخام تندرو یهود اظهارات جنجالی را درمورد مرزهای اراضی اشغالی که باید از رود نیل در مصر تا فرات در عراق امتداد یابد، مطرح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از ایسنا، الیعازر میلامید، خاخام یهود عنوان داشت: تا زمانی که تعداد کافی از یهودیان در سرزمین اسرائیل نباشند، دشمنان ما به حضور در آنجا و کشتن ما ادامه میدهند.

این خاخام یهود درس هفتگی خود با تعدادی از دانشجویانش را با این جمله آغاز کرد. وی نسبت به دشمنان رژیم صهیونیستی هشدار داد و مدعی شد: مرزهای اسرائیل از رود نیل در مصر تا فرات در عراق است، اما اکنون تنها منطقه اطراف رود اردن (در اشاره به فلسطین) تحت کنترل درآورده شده است.

میلامید گفت: گاهی کودکان سوال های بزرگی را صادقانه میپرسند و فتح بابی برای اندیشه عمیق میکنند، زمانی که اخیراً با کودکانی دیدار داشتم، یکی از آنها به صورت جدی و دردناک پرسید: چرا حملات وجود دارد؟ چرا یهودیانِ خوب کشته میشوند؟ من در جواب او گفتم: چراکه تعداد کافی از یهودیان در اسرائیل حضور ندارند.

این خاخام افزود: تعداد کافی از یهودیان در اسرائیل به صورت کلی و در کرانه باختری به صورت مشخص حضور ندارند.

وی افزود: برخی معتقدند که مشکل، خارجی است و اگر دشمنانی بر روی زمین نباشند، مشکلات پایان خواهد یافت، اما با این وجود، ما از تورات آموخته ایم که واقعیت عکس این است، چراکه اگر دشمنانی نباشند، مشکلاتی بزرگ تر از انسان ها ایجاد میشود. متاسفانه باید اذعان کرد که نبرد علیه دشمن، اسرائیل را میسازد و آن را یکپارچه میکند.

Share