فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد:

پایان کار مامور قلابی در صومعه‌سرا | متهم ۴۸ ساله روانه زندان شد

سرهنگ امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری یک مامور قلابی در این شهرستان خبر داد و افزود: متهم ۴۸ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و روانه زندان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری یک مامور قلابی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر وهاب‌زاده با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار داشت: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اینکه شخصی تحت عنوان مامور یکی از ارگان‌های دولتی با سوء استفاده از موقعیت و عناوین آن با وعده جذب و گزینش بانوان صومعه‌سرایی در موسسه حقوقی، قصد اخاذی از آن‌ها را دارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه پس از بررسی‌های صورت گرفته، صحت موضوع محرز و با اقدامات فنی پلیس امنیت عمومی، متهم مورد نظر شناسایی و دستگیر شد، افزود: تاکنون ۹ نفر از متهم با ارائه مدارک و مستندات اعلام شکایت کرده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی دیگر شکات احتمالی این پرونده ادامه دارد، تصریح کرد: متهم ۴۸ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و روانه زندان شد.

سرهنگ وهاب‌زاده در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس از آن‌ها خواست در صورت مواجهه با افرادی که خود را مامور ارگان‌های دولتی معرفی می‌کنند، قبل از پاسخگویی نسبت به رویت کارت شناسایی این افراد اقدام و هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share