فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد:

دستگیری عاملان ارتباط با شبکه‌های معاند در صومعه‌سرا | معرفی متهمان ۵۱ و ۱۹ ساله به مرجع قضایی

سرهنگ امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از شناسایی و دستگیری عاملان ارتباط با شبکه‌های معاند از طریق فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از شناسایی و دستگیری عاملان ارتباط با شبکه‌های معاند از طریق فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر وهاب‌زاده با اعلام این خبر گفت: در پی ناآرامی‌ها و اغتشاشات آبان ماه سال جاری در شهر صومعه‌سرا، شناسایی و دستگیری عاملان فراخوان و ارتباط با شبکه‌های معاند به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اشرافیت اطلاعاتی و تحقیقات گسترده طی روزهای اخیر، ۲ نفر از عاملان اصلی ارتباط با شبکه‌های معاند و بیگانه را که از طریق فضای مجازی فعالیت‌های گسترده‌ای در خصوص تشویش اذهان عمومی داشته‌اند را با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وهاب‌زاده با بیان این که افراد دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به ارتباط با شبکه‌های معاند و بیگانه اعتراف کردند، افزود: متهمان ۵۱ و ۱۹ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا در پایان گفت: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه با قاطعیت و بر اساس قانون برخورد می‌کند.

Share