فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد:

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در صومعه‌سرا | مجروحیت ۲ نفر در این حادثه

سرهنگ امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از دستگیری عاملان نزاع و درگیری و مجروحیت ۲ نفر در این شهرستان خبر داد و افزود: متهمان ۲۸ و ۳۰ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از دستگیری عاملان نزاع و درگیری و مجروحیت ۲ نفر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر وهاب‌زاده با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه است، اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی درگیری سرنشینان ۲ دستگاه خودرو با سلاح سرد در منطقه گوراب‌زرمیخ، بلافاصله ماموران انتظامی بخش میرزاکوچک به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا افزود: با حضور پلیس در آدرس اعلامی مشخص شد، ۲ سرنشین ۲۱ و ۲۵ ساله غیربومی یکی از این خودروها مجروح و به بیمارستان منتقل و ۲ ضارب این پرونده قبل از رسیدن پلیس متواری شده‌اند.

این مقام انتظامی از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری با پیگیری‌های صورت گرفته و هماهنگی قضایی در مخفیگاهشان خبر داد و تصریح کرد: متهمان ۲۸ و ۳۰ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ وهاب‌زاده در پایان به عزم راسخ مجموعه انتظامی در برخورد هنجارشکنان اشاره کرد و تصریح کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد مجرمان، نظم و امنیت و آرامش مردم را برهم بزنند.

Share