فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد:

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در صومعه سرا | یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد

سرهنگ امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری ۵ نفر از عاملان نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد و تأکید کرد: پلیس برای ارتقاء احساس آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری ۵ نفر از عاملان نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر وهاب‌زاده با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقرای نظم و امنیت در جامعه است، اظهار داشت: پلیس برای ارتقاء احساس آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و قدرت‌نمایی توسط ۵ نفر با سلاح سرد در یکی از محلات شهرستان صومعه‌سرا، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی کسماء به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به اینکه پس از حضور پلیس در صحنه مشخص شد، سرنشینان یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر درگیر شده‌اند، تصریح کرد: در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو مجروح و راهی بیمارستان شده است و قبل از رسیدن پلیس، ضاربان از محل متواری شده‌اند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با پیگیری‌ها و اقدامات پلیسی صورت گرفته، ۵ متهم این پرونده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ وهاب‌زاده در پایان با اعلام اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار کنند به صورت قانونی برخورد می‌کند.

Share