کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت؛

هیچ دخالتی در ورود فرزندم به شرکت تحت قرارداد شهرداری رشت نداشتم

رئیس شورای شهر رشت با تکذیب دخالت خود در جذب فرزندش به عنوان پرسنل شهرداری رشت، تصریح کرد: فرزند بنده همانند سایر فرزندان ایران زمین دارای نیازمندیها و حقوقی هستند که مهمترین ان اشتغال است و نباید بخاطر مسئولیت داشتن بستگان فردی او را از حقوقش محروم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس شورای شهر رشت در گفتگو با دیارمیرزا با تکذیب دخالت خود در جذب فرزندش به عنوان پرسنل شهرداری رشت، تصریح کرد: فرزند بنده همانند سایر فرزندان ایران زمین دارای نیازمندیها و حقوقی هستند که مهمترین ان اشتغال است و نباید بخاطر مسئولیت داشتن بستگان فردی، او را از حقوقش محروم کرد.

محمدحسین واثق کارگرنیا یادآور شد: بنده هیچ دخالتی در ورودش به یک شرکت تحت قرارداد شهرداری که در سال گذشته انجام شد، نداشتم و تمامی مدیران شهرداری و حتی ۳۸۰۰ نفر نیروی شهرداری می توانند این موضوع را شهادت بدهند.

رئیس شورای شهر رشت یادآور شد: ایشان برابر ضوابط شرکت و بدون هرگونه سفارش و ارتباط که قابل بررسی می باشد با شرکت قرارداد بسته است.

کارگرنیا در پایان تاکید کرد: ایشان نیروی شرکتی هستند نه شهرداری، چون ضوابط استخدامی یکسری فرایندهایی دارد و باید فراخوان و تشریفات قانونی انجام شود.

Share