با صدور احکامی جداگانه‌ صورت گرفت؛

دو انتصاب در اداره کل آموزش و پرورش گیلان | مهدی‌زاده و روحی پست گرفتند

با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، محمدحسین مهدی‌زاده به سِمت سرپرست هسته گزینش و مجتبی روحی به سِمت سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی آموزش و پرورش استان گیلان منصوب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، محمدحسین مهدی‌زاده به سِمت سرپرست هسته گزینش و مجتبی روحی به سِمت سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی آموزش و پرورش استان گیلان منصوب شدند.

محمد فائزی در این احکام با اشاره به اهمیت هسته گزینش در ورود نیروهای شایسته و متخصص و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در آموزش و پرورش با عزمی جهادی و انقلابی در جهت تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت تأکید کرده است.

محمدحسین مهدی‌زاده، سرپرست جدید هسته گزینش آموزش و پرورش استان گیلان، متولد دوم اسفند ۱۳۴۷ است. وی دانش آموخته رشته فقه و مبانی اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد و ۳۰ سال تجربه خدمت است. ریاست اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی استان گیلان آخرین سمت وی محسوب می‌شود.

مجتبی روحی، سرپرست جدید اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی آموزش و پرورش استان گیلان، متولد ۱۳۶۴ و دانشجوی رشته مدیریت آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد است. مسئولیت دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان آخرین سِمَت وی به شمار می‌آید.

Share