با امضای تفاهم‌نامه‌ای صورت گرفت؛

واگذاری رایگان ۳۶ قطعه زمین تحت تملک بنیاد مستضعفان به اداره کل آموزش و پرورش گیلان

در مراسم امضای تفاهم‌نامه بنیاد مستضعفان با اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، ۳۶ قطعه زمین به ارزش ۳۲۰ میلیارد تومان در سراسر استان به آموزش و پرورش و به صورت رایگان واگذار شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در مراسم امضای تفاهم‌نامه بنیاد مستضعفان با اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، ۳۶ قطعه زمین به ارزش ۳۲۰ میلیارد تومان در سراسر استان به آموزش و پرورش و به صورت رایگان واگذار شد.

حسن خسروی در این مراسم با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، درخصوص همکاری بنیاد مستضعفان و آموزش و پروش اظهار داشت: همواره میان بنیاد مستضعفان و آموزش و پرورش توافقات و همکاری‌های بسیار خوبی وجود داشته و این همکاری تنگاتنگ، به دلیل تاکیدات مقام معظم رهبری اتفاق افتاده است.

وی با تاکید بر اینکه بخش عمده‌ای از مسائل فی مابین بنیاد و آموزش و پرورش بررسی و تعیین تکلیف شده است، گفت: ما در بنیاد مستضعفان سعی کرده‌ایم بیشترین همکاری را در میان دستگاه‌های اجرایی و دولتی با آموزش و پرورش داشته باشیم.

محمد فائزی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این مراسم با اشاره به نقش آموزش و پرورش در تولید ملی، افزود: آموزش و پرورش در ایجاد ارزش افزوده زبان زد است و بنیاد مستضعفان در بُعد تربیتی و بُعد آموزشی، فعالیت‌هایی جدی داشته و علاوه بر این موارد، در تامین البسه و لوازم التحریر دانش آموزان مناطق محروم استان اقدامات قابل تحسینی را داشته است.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین بخش عدالت اجتماعی، عدالت آموزشی است، گفت: ما قدردان بنیاد مستعضفان و تلاش‌های این مجموعه برای کمک به تحقق عدالت آموزشی در کشور و مناطق محروم استان هستیم.

سنگ بنای تشکیل بنیاد مستضعفان بر پایه فرمان ۱۳۵۷/۱۲/۰۹ رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) خطاب به شورای انقلاب اسلامی نهاده شد.

Share