تشدید فعالیت سودجویان همزمان با تعطیلات؛

مجروح شدن ۳ مامور منابع طبیعی در درگیری با قاچاقچیان چوب در سیاهکل

قاچاقچیان چوب در روستای بالارود سیاهکل ۳ جنگل‌بان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سیاهکل را زخمی کردند. فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سیاهکل به دلیل ضربات شدید و جراحت به بیمارستان پیروز لاهیجان منتقل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: درماموریت و گشت زنی در خصوص کنترل قاچاق چوب آلات جنگلی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سیاهکل، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان و همچنین یکی از نیروهای حفاظتی توسط قاچاقچیان چوب که پدر و دو پسر بودند در روستای بالارود سیاهکل مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفتند.
سرخوش کرم زاده با بیان اینکه پس از شناسایی، افراد متخلف با دستور دادستان و همکاری نیروی انتظامی دستگیر و بازداشت شدند افزود: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سیاهکل و نیروی حفاظتی سرپایی مداوا شدند، اما فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سیاهکل به دلیل ضربات شدید وجراحت به بیمارستان پیروز لاهیجان منتقل شدند.
وی از مردم استان خواست در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف زمین‌های ملی و قاچاق چوب با سامانه‌های امداد جنگل و مرتع به شماره‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ تماس بگیرید.

Share