در عیادت از جنگلبانان لنگرودی تاکید شد:

خط قرمز دستگاه قضایی صیانت انفال است | با متجاوزین برخورد قانونی می شود

« احمد آقایی » با بیان اینکه اقدام گستاخانه و مخاطره آمیز تعدادی از متعرضین و مخربین منابع طبیعی سبب نگرانی و ناراحتی مردم این منطقه شد، گفت: رئیس کل دادگستری استان صبح امروز به جهت دلجویی و عیادت در محل سکونت مصدومین حضور پیدا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس کل دادگستری گیلان به همراه تعدادی از مدیران ارشد منابع طبیعی و مقامات قضایی شهرستان صبح امروز ( چهارشنبه، ۶ بهمن) به عیادت جنگلبان لنگرودی رفتند که در درگیری با قاچاقچیان چوب زخمی شدند.

“احمد آقایی” با بیان اینکه اقدام گستاخانه و مخاطره آمیز تعدادی از متعرضین و مخربین منابع طبیعی سبب نگرانی و ناراحتی مردم این منطقه شد، گفت: رئیس کل دادگستری استان صبح امروز به جهت دلجویی و عیادت در محل سکونت مصدومین حضور پیدا کردند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با تاکید بر اینکه بر مدار قانون با متجاوزین برخورد قانونی می شود، افزود: هم اکنون متعرضین بازداشت هستند و به هیچ وجه دستگاه قضایی مماشات نخواهد کرد و از نهادهای ارفاقی و حمایتی نیز برخوردار نیستند.

آقایی، خط قرمز دستگاه قضایی را صیانت از انفال عنوان و تصریح کرد: قطعا دستگاه قضایی در کنار مامورین منابع طبیعی هستند و با مخربین برخورد قانونی می شود.

Share