از هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور صورت گرفت؛

شکست خارج از خانه سپیدرود رشت در دقایق پایانی | ارتش سرخ ۱۲ امتیازی باقی ماند

از هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور(لیگ آزادگان) دو تیم آرمان گهر و سپیدرود رشت در سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود میزبان به پایان رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور(لیگ آزادگان) دو تیم آرمان گهر و سپیدرود رشت در سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود میزبان به پایان رسید.

در این بازی بهنام لایقی فر، محمود خمیسی، مهیار نوری، ساسان شیرمردی، امیر تیزرو، هومن ربیع زاده، محمدرضا زینال خیری، میثم فردوسی، نوید حیدری(جواد آقایی‌پور)، محمد دادرسی، احسان پیرهادی برای سپیدرود به میدان رفتند.

گل آرمان گهر در دقایق ۲۸ و ۹۳ توسط امین اسدی به ثمر رسید و تک گل سپیدرود را نیز میثم فردوسی در دقیقه ۴۸ بازی وارد دروازه حریف کرد.

به گزارش دیارمیرزا، سپیدرود رشت با شکست در این بازی همچنان ۱۲ امتیازی باقی ماند و به صورت موقت در جایگاه هشتم لیگ ۱۸ تیمی دسته اول قرار دارد.

گفتنی است، سپیدرود باید از هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور روز چهارشنبه ۸ آبان در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت به مصاف قشقایی شیراز برود.

 

Share