فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد:

دستگیری عامل قمه‌کشی در صومعه‌سرا | نزاع و درگیری یک مجروح برجای گذاشت

سرهنگ امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از بازداشت عامل قمه‌کشی در این شهرستان خبر داد و افزود: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به ضرب و جرح در صومعه سرا و انتقال مجروح به بیمارستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از بازداشت عامل قمه‌کشی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر وهاب‌زاده اظهار داشت: تامین و ارتقا امنیت روانی مردم همواره یکی از دغدغه‌های اصلی پلیس است و مجموعه انتظامی با برهم زنندگان نظم و امنیت مردم، قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به ضرب و جرح در صومعه سرا و انتقال مجروح به بیمارستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا بیان داشت: پس از حضور ماموران انتظامی در صحنه وقوع جرم با انجام اقدامات فنی و پلیسی در کمتر از ۳ ساعت، مخفیگاه عامل این درگیری در شهرستان صومعه‌سرا شناسایی و وی پس از هماهنگی قضایی دستگیر شد.

سرهنگ وهاب‌زاده تصریح کرد: متهم ۳۷ ساله پس از دستگیری و در طول بازجویی، به جرم خود مبنی بر قمه کشی و جراحت شاکی به دلیل اختلافات شخصی اعتراف کرد که ضمن تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

سرهنگ وهاب‌زاده در پایان ضمن تاکید بر برخورد شدید با مخلان آسایش شهروندان و عوامل ایجاد ناآرامی در جامعه از مردم خواست اخبار خود را در این زمینه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share