مدیرعامل هلال احمر گیلان اعلام کرد؛

افزایش ۲۰ درصدی پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات هلال احمر گیلان نسبت به سال گذشته

مدیرعامل هلال احمر استان گیلان گفت: روزانه بیش از ۶۰۰ نفر از امدادگران و جوانان جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی در طرح نوروزی هلال‌احمر استان گیلان در حال ارائه خدمات به هموطنان خود هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیاوش غلامی در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده ای صیادلر در محور آستارا به اردبیل، در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به کوهستانی بودن گردنه حیران آستارا، نیروهای پایگاه امداد و نجات جاده ای صیادلر جهت اسکان و تغذیه افراد در راه مانده و امدادرسانی به مصدومان تصادفات جاده ای در حالت آماده باش کامل هستند و ۲ دستگاه آمبولانس و خودرو ست نیز در پایگاه صیادلر فعال است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان مرزی و گردشگرپذیر بندر آستارا با حدود ۹۵ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده و محور آستارا به اردبیل از مسیرهای پرتردد شمال ایران محسوب می شود، تصریح کرد: ۵۱ پایگاه و پست امداد و نجات و هلال احمر استان گیلان همزمان با آغاز طرح نوروزی در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

غلامی گفت: طرح نوروزی امداد و نجات و جوانان جمعیت هلال احمر تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری در استان گیلان اجرا خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از افزایش ۲۰ درصدی پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات هلال احمر گیلان نسبت به سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: در ۱۷ شعبه جمعیت هلال احمر استان گیلان نیروها مشغول انجام وظیفه هستند.

غلامی، اظهار کرد: شامگاه سه شنبه و امروز در ارتفاعات استان بارش برف را شاهد بودیم و مسافرانی نیز در نقاطی چون اسالم به خلخال، آغوزی و دیلمان به سیاهکل و املش، خودروهایشان ایمنی کافی و زنجیر چرخ نداشته و دچار مشکلاتی شدند که نیروهای جمعیت هلال احمر و راهداری مشغول امدادرسانی به این عزیزان شدند.

Share