به منظور یاری رساندن به بیماران نیازمند؛

بانک‌ امانات تجهیزات پزشکی شهرستان رودسر افتتاح شد+ تصاویر

رئیس شعبه جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: بانک امانات تجهیزات پزشکی با مشارکت خیرین در شهرستان رودسر راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بانک‌ امانات تجهیزات پزشکی شهرستان رودسر با هدف کمک به بیماران نیازمند در تامین کالاهای پزشکی راه اندازی شد.

سیاوش غلامی در همین راستا به دیارمیرزا اظهار داشت: در بانک امانات تجهیزات پزشکی در ۱۶ شهرستان استان گیلان تجهیز و راه اندازی می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه بانک‌ امانات تجهیزات پزشکی شهرستان رودسر به نام سردار حق بین به عنوان یک چهره ملی مزین شده است، یادآور شد: جمعیت هلال احمر گیلان در راستای خدمت رسانی به بیماران نیازمند، کپسول اکسیژن، تخت و دستگاه های اکسیژن ساز به صورت امانی، در اختیار بیماران نیازمند قرار می دهد.

وی در ادامه با اشاره به شرایط کرونایی افزود: با توجه به قرنطینه شدن بسیاری از بیماران در منازل و ضرورت نیاز بیماران به اکسیژن به ۱۵۰۰ نفر از آنها تجهیزات پزشکی به صورت امانی اهدا شد.

غلامی از مردم و جامعه خیرین خواست به منظور یاری رساندن به بیماران نیازمند جامعه، ترویج فرهنگ وقف و بهره گیری از ظرفیت های خیرین در این راستا یاری رسان هلال احمر باشند و تجهیزات خریداری شده را در اختیار هلال احمر قرار دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه هر بانک امانت در آغاز کار ۵۰ میلیون تومان به بالا اعتبار نیاز دارد، افزود: در سایر شهرستانها نیز بانک امانات ایجاد می شود.

وی در پایان از مردم نیز در خواست کرد تا افرادی که به تجهیزات پزشکی نیاز دارند را به جمعیت هلال احمر معرفی کنند تا این تجهیزات به صورت امانی در اختیار آنها قرار گیرد.

گفتنی است امروز خانه هلال،شهرداری رحیم آباد نیز افتتاح شد.

Share