طی 2 ماه اخیر؛

۲۲ زندانی در آستارا از زندان آزاد شدند

رضایی پور گفت: در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال جاری، ۲۲ زندانی جرائم غیرعمد از زندان آستارا آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار آستارا اظهار کرد: آزادسازی زندانیان غیرعمد یکی از کارهای خداپسندانه است که علاوه بر آزادسازی و موجب حفظ خانواده زندگی و امید در دل آنان زنده نگه می‌دارد.

عنایت رضایی‌پور با اشاره به اینکه مردم و خیرین این شهرستان همواره در کمک به افراد نیازمند پیشتاز بوده‌اند، افزود: کسانی که مال‌شان را در راه خدا انفاق و به نیازمندان و مستعضفان کمک می‌کنند رستگار می‌شوند و مقام شان نزد خداوند والا است.

وی با اشاره به اینکه در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال جاری، ۲۲ زندانی جرائم غیرعمد از زندان آستارا آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند، تصریح‌کرد: این تعداد زندانی با صرف مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آزاد شدند.

نماینده عالی دولت در آستارا گفت: زندانیان با تلاش مجموعه زندان و به همت انجمن، خیرین و ستاد دیه استان گیلان آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

وی خاطرنشان‌کرد: سال گذشته نیز با کمک ستاد دیه گیلان، خیرین و انجمن حمایت از زندانیان باجمع‌آوری مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، ۴۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان آستارا آزاد شدند.

Share