دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر خیابانی «گیلدخت»:

هنر اثرگذارترین ابزار برای فرهنگ سازی است

دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر خیابانی «گیلدخت» از ارسال ۲۶ اثر از ۷ استان به سومین دوره این جشنواره خبر داد و گفت: تعداد ۹ اثر از ۷ استان به بخش داوری راه یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، یاسر محجوب ظهر پنجشنبه در آئین اختتامیه جشنواره تئاتر خیابانی «گیلدخت» در رشت، اظهار کرد: دوام، قوام و مانایی انقلاب اسلامی با فعالیت‌های هنری و فرهنگ تحقق می‌یابد.

وی با بیان اینکه هنر اثرگذارترین ابزار برای فرهنگ‌سازی است، افزود: تقویت فعالیت‌های هنری در بخش‌های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد.

دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر خیابانی «گیلدخت» از ارسال ۲۶ اثر از ۷ استان در سومین دوره این جشنواره خبر داد و اضافه کرد: با بررسی آثار ارسالی، تعداد ۹ اثر از ۷ استان به بخش داوری راه یافت.

محجوب ادامه داد: جشنواره تئاتر خیابانی «گیلدخت» با موضوعات زنان و دفاع مقدس، زنان و مقاومت، زنان و انقلاب اسلامی، زنان و مدافعان حرم، زنان و مدافعان سلامت، زنان و تحکیم بنیان خانواده، زنان و آموزش شهروندی، زنان و حقوق شهروندی، زنان در زندگی شهری، زنان و امنیت اجتماعی، زنان و اقتصاد و کارآفرینی و زنان سرپرست خانوار برگزار شد.

Share