خدمات خشکشویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده درجه یک

مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در محل به صورت تخصصی و با ضمانت توسط استادکار های آموزش دیده انجام می شود.

مبل شویی و شستشوی انواع موکت، فرش و خوشخواب در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو انجام می شود. خشکشویی در منزل با دستگاه به صورت تخصصی و با ضمانت در محل کار و منزل مشتری انجام می شود. مبل شویی و انواع خدمات خشکشویی در منزل با دستگاه توسط استادکار های آموزش دیده و متخصص انجام می شود. اگر در هر کجا از تهران و کرج که هستید برای خشکشویی مبل و موکت خود با ما در تماس باشید. با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت شستشو و خشکشویی مبل در محل انجام می شود. مبل های خود را به مبل شویی های مجاز و معتبر بسپارید. در کمترین زمان با بهترین نوع شستشو در محل خدمات با کیفیت ارائه می شود.

مبل شویی در منزل

مبل شویی در منزل با دستگاه 

مبل شویی در منزل یکی از اصلی ترین خدمات ما در منزل می باشد. ما با دستگاه و مواد شوینده نانو در شرکت پاکسیما شستشوی انواع مبل را به صورت تخصصی و بدون ریزش آب و کثیف کاری در محل انجام می دهیم. این روز ها همه در منزل و شرکت خود از مبل به صورت دائمی و همیشگی استفاده می کنند. اگر به خاطر بیاورید در زمان های گذشته به دلیل آنکه نمی توانستند مبل را تمیز کنند بر روی مبل ها پارچه یا ملافه پهن می کردند و کمتر از مبل استفاده می شد. از مبل فقط در زمان های حساس و یا در مهمانی های مهم از آن استفاده می شد. اما این روز ها دیگر مبل یک اثاث مهم و زیبا برای منزل و حتی شرکت ها شده است. این مبل ها به گونه ای شده که از آن برای زیبایی و دکوراسیون منزل از آن استفاده می شود. خیلی ها برای نشستن، استراحت کردن و نگاه کردن به فیلم و سریال از مبل استفاده می کنند. این مبل ها به این دلایل زیاد در معرض آلودگی می باشد و نیاز به شستشو دارد.

مبل شویی در منزل و محل کار مشتری به صورت تخصصی و با دستگاه توسط استادکار های آموزش دیده در منزل انجام می شود. کلیه سرویس کار های ما برای شستشوی انواع مبل در منزل آموزش های لازم را دیده اند و برای شستشو و خشکشویی مبل ها آماده و فعال هستند. مبل شویی با دستگاه به صورت تخصصی در کمترین زمان انجام می شود. این مبل هایی که در منزل و محل کار شما یا شرکت شما شستشو می شود بدون ریزش آب و کثیف کاری انجام می شود و بعد از شستشو باید سه تا چهار ساعت از آن استفاده نکنید تا تامل خشک شود. بهترین و با کیفیت ترین نوع شستشو را از متخصص های شرکت پاکسیما بخواهید.

خشکشویی مبل در منزل

آیا دستگاه مبل شویی به مبل آسیب وارد می کند؟

دستگاه های مبل شویی به هیچ عنوان به مبل آسیب وارد نمی کنند. این دستگاه ها به گونه طراحی شده اند که علاوه بر شستشو و تمیز کردن مبل ها در طول عمر آنها نیز تاثیر زیادی دارند. این دستگاه ها نیاز به آموزش و تجربه دارد اگر بخواهید که با دستگاه مبل های خود را شستشو دهید باید آموزش های لازم را دیده باشید. اگر کسی که هیچ تجربه ای از دستگاه های مبل شویی نداشته باشد قطعا به مبل آسیب وارد می کند. اما کلیه متخصص هایی که در شرکت پاکسیما فعالیت دارند شستشوی انواع مبل را به صورت تخصصی شستشو می دهند. متخصص های آموزش دیده کلیه مبل ها را بدون عوض شدن رنگ آن شستشو می دهند و تمیز می کنند. خشکشویی و شستشوی مبل در منزل با دستگاه بهترین نوع شستشو و به صرفه ترین روش می باشد. مبل های خود را به مبل شویی های مجاز و معتبر بسپارید.

انواع خدماتی که در شرکت پاکسیما انجام می شود کدامند؟

  1. مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده درجه یک (نانو، تگزاپون و شامپوی من)
  2. موکت شویی در محل با دستگاه برای موکت های معمولی، پالاز موکت و موکت های چسبیده
  3. فرش شویی در خانه با دستگاه و مواد شوینده درجه یک بدون ارسال به کارخانه و بدون ریزش آب و کثیف کاری
  4. خشکشویی خوشخواب در آپارتمان بر روی تخت و بدون جا به جایی و بدون ریزش آب
  5. شستشوی انواع صندلی نهارخوری، صندلی رستوران ها، تالارها، سینماها، سالن ها، نمایشگاه ها و شرکت ها
  6. شستشوی صندلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه
  7. شستشوی انواع تابلو فرش های ابریشمی، تزئینی، ماشینی، دستبافت بدون باز کردن از قاب آن
  8. شسشتوی انواع پشتی های دستی و ماشینی برای کافه سنتی ها و باغچه رستوران ها

موکت شویی در منزل

موکت شویی در منزل با دستگاه موکت های چسبیده

شستشوی موکت در منزل خدمات ویژه ای استکه با دستگاه انجام می شود. این روز ها با توجه به آپارتمان نشینی همشهریان خدمات خشکشویی موکت در محل مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است و خیلی ها از آن استقبال کرده اند. علاوه بر شستشوی آسان و تمیز شدن در کمترین زمان خدمات تخصصی موکت شویی انجام می شود و در صرف جویی آب هم تاثیر به سزایی دارد. خیلی از خانم های خانه دار برای طراحی اتاق بچه های خود از موکت بهره می برند. موکت در این روز ها با تنوع زیادی که پیدا کرده است برای طراحی و دکوراسیون منزل از آن استفاده می شود.

خشکشویی موکت در محل توسط بهترین و متخصص ترین سرویس کار های آموزش دیده با دستگاه های موکت شویی و شامپوی نانو بدون ریزش آب انجام می شود. شستشوی موکت همانند فرش شویی با دستگاه می باشد. ارائه خدمات شستشوی موکت در آپارتمان با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن انجام می گردد. موکت شویی جزو خدماتی است که در شرکت های خیلی با تجربه این خدمات ارائه می شود. شستشوی انواع موکت های چسپیده در اتاق ها انجام می شود.

فرش شویی در منزل

فرش شویی در منزل با دستگاه

فرش شویی در منزل یکی از اصلی ترین خدمات قالیشویی می باشد. که با بهترین کیفیت در منزل با دستگاه و در کلیه مناطق تهران ارائه می شود. شستشوی فرش در محل یک فرایند تخصصی است که به صورت تضمینی در منزل و محل مشتری شستشو می شود. کسی که برای انجام شستن قالی در منزل اعزام می شود از تخصص و تجربه کافی برخوردار می باشد و برای شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستی آماده می باشد. این متخصص ها شستشوی فرش را در کمترین زمان ممکن بدون ریزش آب و کثیف کاری انجام می دهند. کلیه فرش ها به صورت تخصصی و با ضمانت شستشو می شود بدون حتی یک قطره تداخل رنگ برای فرش های دستبافت می باشد.

خشکشویی فرش در تمام مناطق تهران با سرویس رایگان انجام می شود. در محل با دستگاه و بهترین مواد شوینده نانو در کمتر از یک ساعت تخصصی و با کیفیت، تضمینی  انجام می گیرد. خشکشویی فرش مانند شستشوی فرش در قالیشویی نیست ما این خدمات را در منزل به صورت روشویی و خشکشویی انجام می دهیم. می توانید در منزل هر نوع فرشی که دارید با دستگاه شستشو دهید. شرکت پاک سیما شستشوی انواع فرش در منزل را با دستگاه به صورت تضمینی انجام می دهد. این خدمات فرش شویی  خیلی به صرفه و با هزینه ای پایین انجام می شود. اما اگر فرش ها نیاز به آبکشی یا رفع نجاست داشته باشند یا به کر کامل آبکشی نیاز داشته باشد خشکشویی مناسب نیست باید آن را به قالیشویی بسپارید.

Share