جذب نمایندگی فروش باتری

روندا الکتریک در خدمت مشتریان گرامی بوده و با سابقه فروش چند ساله در این زمینه تبحر و فعالیت بالایی دارد.

پیشرفت تکنولوژی در دهه‌های اخیر آدمی را با شگفتی‌های بسیاری رو به رو کرده است. امروزه علم و تکنولوژی در جهت تولید لوازم متنوعی به کار گرفته می‌شود که کارکرد آن تنها با یک باتری کوچک امکان‌پذیر است. از این رو باتری به یک ابزار پرکاربرد و پرمصرف تبدیل شده است. باتری در مدل‌های متفاوتی وجود دارد. این منبع انرژی برای وسایل الکتریکی مختلفی به کار می‌رود که بیشترین بخش تولید و مصرف آن در مدل‌های باتری قلمی و باتری نیم قلمی می‌باشد. از برندهای معروفی که در دنیا وجود دارد باتری روندا می‌باشد که دارای نمایندگی‌های زیادی در بسیاری از کشورها بوده و نزدیک به ده سال است که در ایران نیز تنها یک نمایندگی مجاز دارد. شرکت روندا الکتریک با سابقه درخشانی که دارد توانسته از کشورهای اروپایی، امریکایی و آسیای شرقی باتری روندا را به صورت اورجینال وارد کشور کند و آن را با قیمتی عالی در کل کشور پخش و ارسال نماید. این نمایندگی درصدد است افراد علاقمند را برای جذب نمایندگی در شهرهای مختلفی از کشور به کار بگیرد.

با انواع باتری قلمی و باتری نیم قلمی روندا بیشتر آشنا شوید!

امروزه زندگی آدمی بر پایه تکنولوژی بنا نهاده شده و استفاده بشر از لوازم الکتریکی بسیار بیشتر از قبل شده است. اغلب محصولات الکتریکی و اکترونیکی بر حسب مقدار انرژی مصرفی برای راه اندازی به باتری‌های با ابعاد گوناگون نیاز دارند. ااین باتری‌ها با بسته بندی متفاوتی به بازار عرضه می‌شود که کاملاً پلمپ شده و از هر نوع آسیبی در امان هستند به طور کلی این نوع بسته بندی در افزایش ماندگاری باتری تأثیرگذار است. معمولاً در هر بسته وکیوم شده دو تا چهار عدد باتری وجود دارد. باتری‌های روندا ویژگی‌های بسیار زیادی دارند که باعث برتری آن‌ها نسبت به محصولات مشابه شده است. در زیر این ویژگی‌ها را بیان می‌کنیم.

  • نیم قرن تجربه در پس این محصول نهفته که رفته رفته بر روی کارایی و زیبایی آن افزوده‌اند.
  • کیفیت مرغوب باتری روندا رضایت مشتریان را جلب کرده و خرید آن را دو چندان می‌کند.
  • دارای قیمتی رقابتی با هر فروشگاه یا سایت اینترنتی خواهد بود و این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.
  • در اندازه‌های متفاوتی ساخته می‌شود و استانداردهای جهانی آن را تأیید می‌کنند.
  • باتری‌های روندا این قابلیت را ندارند که شارژ مجدد شوند اما تجزیه‌پذیر بوده و قابل بازیافت می‌باشد از این رو دوست‌دار طبیعت شناخته می‌شوند.
  • شرکت سازنده باتری روندا بر این باور است قبل از استفاده و تا زمانی که این محصول در بسته بندی خود قرار دارد تا ۷ سال نیروی خود را ذخیره می‌کند.
  • این محصولات را می‌توان در انواع لوازم پزشکی مانند دستگاه فشار خون یا دستگاه قند خون نیز استفاده نمود.

 باتری روندا از نوع باتری‌های مصرفی بوده و اغلب درون انواع اسباب بازی‌ها یا درون انواع ساعت یا موس و کنترل و ریموت‌های مختلف و غیره به کار می‌رود. این باتری‌های دارای سایزهای متناسب و استانداردی هستند که متناسب با وسیله‌های متفاوتی ساخته شده‌اند. از مهمترین نوع این محصول باتری نیم قلمی و باتری قلمی می‌باشد که به دلیل استفاده زیاد در انواع وسایل الکتریکی فروش بسیار زیادی دارند. طول عمر این وسیله متفاوت بوده و از ۷۲ ساعت تا ۱۱۵ ساعت متغیر می‌باشد. در واقع تایم کارکرد آن به نوع باتری روندا و نوع وسیله مصرفی از باتری بستگی دارد. به این صورت که هر چه جریان گذرنده آن بیشتر باشد عمر آن زودتر کاهش می‌یابد. هر باتری روندا دارای دو قطب منفی یا مثبت است  که با ایجاد بار الکتریکی نیرو و انرژی را منتقل می‌کند. روکش این نوع از باتری‌ها آلومینیومی بوده که مقاومت آن را به شدت بالا می‌برد. مواد تشکیل دهنده باتری‌های مصرفی این چنینی به صورت زیر است.

  • کاور فلزی بالا مثبت
  • کاور فلزی پایین منفی
  • کاور پلاستیکی
  • محافظ فلزی و کالکتور جریان کالد
  • کالکتور جریان آند
  • پودر زینک و پتاسیم هیدروکسید
  • غشای رسانای یونی
  • مخلوط پودر اکسید منگنز
  • گرد زغال سنگ

پخش باتری روندا به صورت عمده توسط نمایندگی

باتری از اقلام ضروری و پرمصرفی است که توسط فروشگاه‌های مختلفی در سراسر کشور به فروش می‌رسد. اما نمایندگی باتری روندا با قیمتی ارزان‌تر از هر فروشگاهی محصولات خود را به مشتریان عزیز ارائه می‌کند. دلیل اصلی کاهش قیمت این نمایندگی با دیگر فروشگاه‌ها حذف واسطه‌ها بوده و این نمایندگی به طور مستقیم کالای خود را از شرکت تولیدی اصلی وارد کرده و آن را با قیمتی مناسب پخش و ارسال می‌نماید. پخش باتری روندا با کیفیتی مناسب و برندی معروف انجام می‌شود. پخش باتری عمده در سراسر کشور این فرصت را برای مشتریان ایجاد می‌کند که در هر نقطه از کشور که هستند به این محصول دسترسی داشته باشند و این کالا را با قیمتی عالی به صورت عمده و کلی سفارش دهند. حتی می‌توانند عضوی از این نمایندگی مجاز در کشور شوند و در این راستا فعالیت کنند و به سوددهی بالایی برسند.

نحوه خرید انواع باتری روندا از نمایندگی آن

روندا الکتریک در خدمت مشتریان گرامی بوده و با سابقه فروش چند ساله در این زمینه تبحر و فعالیت بالایی دارد. برای خرید و پخش باتری عمده با بهترین کیفیت می‌توانید از طریق  لینک https://ronda-electric.net/ اقدام نمایید. این سایت همراهی مطمئن برای خرید محصولات این‌چنینی بوده و با مراجعه به این لینک می‌توانید انواع باتری را با متفاوت‌ترین قیمت مشاهده نمایید. افرادی که در این مجموعه مشغول به کار هستند با حفظ احترام به حقوق مشتری بهترین خدمات را ارائه می‌کنند. شما هم می‌توانید به راحتی خرید امنی را در پیش داشته باشید. برای این کار تنها کافی است از طریق این سایت اقدام نمایید و اطلاعات مناسبی را به دست آورید. شما می‌توانید بهترین پخش کننده باتری روندا را در همین سایت بیابید.

برای تماس با بخش فروش با شماره ی زیر تماس بگیرید:
۰۹۱۲۲۷۱۷۵۳۶
شمس مدیریت فروش
www.ronda-electric.net

Share