روش خدمات شستشو در ایام نوروز و خانه تکانی

مبل شویی در ایام نوروز و خانه تکانی سال جدید یکی از اصلی ترین تخصص ما می باشد که با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در محل انجام می شود.

مبل شویی یکی از اصلی ترین خدمات خشکشویی و نظافت در منزل در ایام سال جدید می باشد. ما ایرانی ها با توجه به رسم و رسومات باستانی در این ایام به پیشواز سال جدید می رویم و در این ایام خشکشویی مبل، موکت، خوشخواب و فرش یکی از این خدمات اصلی می باشد. بهترین با کیفیت ترین نوع شستشو را از مبل شویی همسایه در تمام نقاط تهران بخواهید. شستشو با دستگاه و مواد شوینده نانو با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در تمام محله ها ارائه می شود. می توانید برای دریافت خدمات خشکشویی مبل در ایام خانه تکانی با مبل شویی معتبر و مجاز همسایه در تماس باشید. خدمات با دستگاه در محل و با نظارت خود مشتری و با ضمانت شرکت انجام می شود. خانه تکانی خود را به متخصص های ما بسپارید.

مبل شویی در منزل

مبل شویی در منزل با دستگاه

مبل شویی خدماتی است که در منزل با استفاده از دستگاه های پیشرفته صورت می پذیرد. این خدمات یکی از ضرورت هایی است که در هر شهری می تواند به نظافت و نگهداری و بازیابی ظاهر اولیه مبلمان شما کمک کند. شستشو با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون انجام می شود. مبلمان یکی از وسایل پرکاربردی است که شاهد استفاده انها در تمامی محیط های خانگی و اداری در انواع مختلف هستیم. در حال حاضر کمتر محیطی را می توان یافت که از مبل جهت افزایش رفاه و اسایش ساکنین و مراجعین استفاده نکرده باشند. این روز ها برای نشستن، نگاه کردن به تلوزیون و حتی استراحت کردن از مبل استفاده می شود. این مبل ها به دلایل مختلفی دچار آلودگی و کثیفی می شود و نیاز به شستشو دارد.

مبل شویی در منزل می تواند نیاز نظافتی انها را براورده کند و همچنین یک نیاز ضروری و دوره ای محسوب می شود. زیرا به دلیل استفاده دائمی و زیاد از انها و اینکه در مرکز دکوراسیون خانه ها قرار دارند، کثیف و لکه دار شدن انها دور از انتظار نیست. مبل های کثیف از زیبای خانه نیز کم می کنند و باعث به هم زدن دکوراسیون می شوند. شستشوی مبل به صورت تضمینی در محل نیازمند رعایت استانداردهایی است که شستشو را یک پروسه سخت با نتیجه ای شگفت انگیز می نماید. استفاده از دستگاه هایی که بیشتر با لکه ها درگیر باشند تا بافت و تراکم پارچه بسیار مهم و حیاتی است. شستشوی انواع مبل در محل و منزل مشتری به صورت تخصصی و با ضمانت انجام می شود.

مبل شویی

 انواع خدماتی که در منزل و در ایام نوروز انجام می شود کدامند؟

  1. مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپول
  2. موکت شویی با دستگاه برای انواع موکت های معمولی، پالاز موکت، موکت های چسبیده و خارجی
  3. فرش شویی با دستگاه در خانه بدون ارسال به کارخانه بدون ریزش آب و کثیف کاری
  4. خشکشویی خوشخواب با دستگاه در آپارتمان بر روی تخت برای انواع تشک های تخت
  5. شستشوی انواع صندلی های نهار خوری، صندلی رستوران ها، تالار ها، سالن های سینما، آمفی تعاتر ها و …
  6. شستشوی صندلی انواع ماشین در محل برای ماشین های خارجی و ایرانی
  7. شستشوی انواع تابلو فرش های ابریشمی، تزئینی و ابریشمی بدون باز کردن از قاب آن
  8. شستشوی انواع پشتی های دستبافت و ماشینی برای کافه سنتی ها و باغچه ها

آیا دستگاه مبل شویی به مبل آسیب وارد می کند؟

دستگاه مبل شویی به گونه ای طراحی شده که به هیچ عنوان به مبل و پارچه مبل آسیب وارد نمی کند. دستگاه های مبل شویی باید دست کسانی باشد که در این زمینه آموزش دیده باشند و برای شستشوی انواع مبل و موکت آماده باشند. دستگاه ها همانقدر که برای کار بلد ها آسان و حرفه ای می باشد برای کسانی که تخصصی ندارند خیلی سخت و سنگین می باشد. اگر این دستگاه دست کسانی باشد که برای کار کردن با آن آموزش ندیده اند به مبل آسیب جدی وارد می کنند. اما دستگاه مبل شویی وقتی دست کسانی که آموزش دیده و متخصص باشد علاوه بر تمیز کردن مبل در طول عمر آن نیز کمک می کند. این دستگاه ها به آن دلیل که اجازه نفوذ آب به داخل مبل را نمی دهند از پوسیده شدن آن جلوگیری می کنند و در نتیجه به طول عمر مبل نیز اضافه می کنند. مبل های خود را به مبل شویی های متخصص و مجاز در زمان خانه تکانی بسپارید.

موکت شویی در محل

مزایای استفاده از خدمات شستشوی مبل در منزل در ایام نوروز

  • ارزیابی عملکرد شرکت مبل شویی
  • پوشش دهی تمام مناطق تهران در شرکت خدماتی
  • پشتیبانی کامل از زمان درخواست تا اتمام سرویس
  • تعیین قیمت مبل شویی در تهران قبل از درخواست نهایی
  • معرفی بهترین و معتبرترین شرکت‌های مبل شویی در تهران
  • استفاده از باکیفیتترین مواد شوینده و مجهزترین دستگاه‌های مبل شویی
  • اعزام سریع نیروی شستشوی و خشکشویی در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن
  • ارائه بهترین کیفیت با منصفانه‌ترین قیمت شستشوی و خشکشویی مبلمان
  • اعزام نیروهای مجرب، قابل اعتماد و آموزش دیده از بهترین مبل شویی در تهران

فرش شویی در منزل

موکت شویی در منزل با دستگاه 

شستشوی موکت در منزل خدمات ویژه ای است. این روز ها با توجه به آپارتمان نشینی همشهریان خدمات خشکشویی موکت در محل مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است. علاوه بر شستشوی آسان و تمیز شدن در کمترین زمان در صرف جویی آب هم تاثیر به سزایی دارد. خیلی از خانم های خانه دار برای طراحی اتاق بچه های خود از موکت بهره می برند. موکت در این روز ها با تنوع زیادی که پیدا کرده است برای طراحی و دکوراسیون منزل از آن استفاده می شود. موکت های خود را باید هر چند وقت یک بار با دستگاه شستشو دهید که ما این خدمات را در محل به صورت تخصصی انجام می دهیم.

خشکشویی موکت در محل توسط بهترین و متخصص ترین سرویس کار های آموزش دیده با دستگاه های موکت شویی و شامپوی نانو بدون ریزش آب انجام می شود. شستشوی موکت همانند فرش شویی با دستگاه می باشد. ارائه خدمات شستشوی موکت در آپارتمان با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن انجام می گردد. موکت شویی جزو خدماتی است که در شرکت های خیلی با تجربه این خدمات ارائه می شود. شستشوی انواع موکت های چسپیده در اتاق ها انجام می شود. خدمات شستشوی موکت در منزل با دستگاه های مخصوص خشکشویی موکت یکی از خدمات پر طرفدار شرکت همسایه می باشد. همشهریان  در تهران در هر منطقه (شرق، غرب، شمال، جنوب) باشند در اسرع وقت برای تمیز کردن موکت نیروهای آموزش دیده در این زمینه اعزام می شوند. ما در شرکت همسایه برای شستشوی انواع موکت از دستگاه های مکانیزه و صنعتی بزرگ استفاده می کنیم. موکت شویی در متراژ های بالا جزو تخصص ما و متخصص های ما می باشد.

شستشوی خوشخواب در منزل

مزایای شستن موکت در منزل

با اطمینان کامل می توان گفت که شستشوی موکت با دستگاه به روش مکانیزه و صنعتی خیلی مفیدتر و آسان تر از روش های قدیمی می باشد.  موکت شویی با دستگاه برای کلیه موکت ها در منزل و شرکت ها می باشد که از مزایای آن می توان به روش های زیر اشاره کرد.

  • شستشوی آسان در محل
  • خشک کردن با دستگاه
  • شستشو با دستگاه مخصوص بافت موکت
  • امکان جمع کردن آب و مواد شوینده روی موکت
  • شستن در کمترین زمان
  • روشویی با کیفیت در حضور مشتری
  • بدون نیاز به جا به جایی
  • تخت تخت صاف صاف بدون چروک و چین خوردگی
Share