۵ فاکتور کلیدی برای انتخاب یک قالیشویی خوب و معتبر از نگاه آئین خراسان مشهد

اطمینان حاصل کنید که همیشه کارشناسان قالیشویی آموزش دیده، با تجربه و دارای گواهی را برای تمیز کردن فرش های خود داشته باشید. بررسی کنید تا مطمئن شوید که متخصصان قالیشویی که انتخاب می کنید همچون قالیشویی آئین خراسان مشهد دارای گواهینامه The Carpet & Rug هستند.

امروزه پیداکردن یک قالیشویی معتبر و باسابقه کار نسبتا آسانی نیست چراکه تعداد قالیشویی های نامعتبر و بی اصالت به شکلی فراتر از حد تصور در حال افزایش است. اما بااینحال باید بسیار مراقب بود که فرش های خودمان را به چه کسی میسپاریم، چراکه فرش ها سرمایه های بسیار گران قیمت و نفیسی در هر خانه میباشند و عدم دقت در برون سپاری آنها باعث ازبین بردن آنها به شکلی برگشت ناپذیر میشود. در اینجا نحوه انتخاب بهترین قالیشویی که فرش شما را تمیز نگه می دارد و ارزش بلند مدت سرمایه گذاری شما را حفظ می کند را از زبان قالیشویی آئین خراسان مشهد آورده ایم که همواره بعنوان یکی از قدیمی برندهای معتبر و اصیل شستشوی فرش و قالیشویی در مشهد میباشد.

قالیشویی آئین خراسان مشهد

  1. روش تمیز کردن فرش

شرکت‌های مختلف از روش‌های مختلف قالیشویی استفاده می‌کنند. بسته به نوع فرشی که دارید، روش اشتباه، می تواند به فرش شما آسیب برساند.

به عنوان مثال، خشکشویی فرش (پودری) می تواند برخی از فرش ها را زرد کند. در حالی که آبکشی کامل (که آب زیادی مصرف می کند) می تواند منجر به تخریب ساختار فرش شود.

همچنین به خاطر داشته باشید که روش شستشوی فرش چه تاثیری بر ساختمان شما خواهد داشت. به عنوان مثال، خشک شدن آبکشی کامل ممکن است بسیار بیشتر از روش های دیگر طول بکشد. این بدان معناست که شما مجبور خواهید بود برای مدت طولانی تری بدون فرش باشید و قاعدتا دیر خشک شدن و ماندن بیشتر رطوبت در فرش خسارات بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

بدانید که قالیشویی شما از چه روشی استفاده می کند و خطرات احتمالی یا معایب آن روش برای فرش و ساختمان شما چیست.

  1. مواد شیمیایی قالیشویی

به معنای واقعی کلمه، هزاران ماده شیمیایی مختلف برای تمیز کردن فرش های تجاری وجود دارد. و مانند همه مواد شیمیایی، آنها به روش های مختلف به آنچه که با آن در تماس هستند واکنش نشان می دهند. استفاده از مواد شیمیایی نامناسب برای نوع فرش شما در صورت استفاده مکرر در طول زمان باعث آسیب می شود.

به عنوان مثال، مواد شیمیایی با جلادهنده زیاد یا سطح قلیایی بالا می توانند در نهایت باعث محو شدن، زرد شدن یا تغییر رنگ فرش شوند. از قبل مطمئن شوید در مورد مواد شیمیایی که بعنوان پاک کننده استفاده می شود و اینکه آیا آنها می توانند اثرات منفی بالقوه ای بر عمر طولانی مدت فرش شما داشته باشند یا خیر. از قالیشویی خود بپرسید که چرا از مواد شیمیایی استفاده می کنند و به دنبال پاک کننده هایی باشید که از محلول هایی با گواهینامه سبز استفاده می کنند.

خدمات تخصصی قالیشویی آئین خراسان مشهد

قالیشویی آئین خراسان با بیش از ۴۰سال سابقه در شستشوی انواع فرش های زینتی و ابریشمی و داشتن متخصصین باتجربه و حاذق توانسته تا  در جمع بهترین قالیشویی ها یعنی قالیشویی عدالتیان مشهد، قالیشویی خراسان مشهد، شهرفرش و آئین خراسان مشهد، سال ها مورد اعتماد و تحسین شما عزیزان قرار بگیرد و با بکار گیری بهترین شیوه های شستشوی فرش همواره بالاترین سطح از کیفیت و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. همچنین با بکارگیری مجرب ترین پرسنل و بروزترین دستگاه های روز توانسته خدمات مبل شویی مشهد در منزل را در اختیار همشهریان خود قرار دهد

  1. تخصص در نظافت و شستشوی فرش

افرادی که از آن استفاده می کنند به همان اندازه مهم هستند که تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرند. اگر افرادی که فرش های شما را تمیز می کنند درک دقیقی از تأثیر مواد شیمیایی مختلف بر انواع فرش ها یا نحوه استفاده صحیح از تجهیزات آنها نداشته باشند، می تواند خبر بدی برای فرش شما باشد.

به عنوان مثال، یک تکنسین قالیشویی غیر ماهر می تواند آب بیش از حد در فرش شما باقی بگذارد یا مواد شیمیایی باقی بماند. این می‌تواند منجر به رشد میکروبی (آلرژن‌ها)، ظاهر شدن سریع لکه‌ها و خرابی طولانی‌مدت فرش شما شود.

شستشوی فرش منزل آئین خراسان مشهد

اطمینان حاصل کنید که همیشه کارشناسان قالیشویی آموزش دیده، با تجربه و دارای گواهی را برای تمیز کردن فرش های خود داشته باشید. بررسی کنید تا مطمئن شوید که متخصصان قالیشویی که انتخاب می کنید همچون قالیشویی آئین خراسان مشهد دارای گواهینامه The Carpet & Rug هستند.

  1. خدمات ارزش افزوده

در حالی که روش ها و تجهیزات ممکن است متفاوت باشد، هر شرکتی فرش شما را به نوعی تمیز می کند. اما چه چیز دیگری؟ آیا ارزش اضافی ارائه می دهند که آنها را متمایز کند؟ گاهی اوقات موارد اضافی که یک شرکت ارائه می دهد می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

به عنوان مثال، ممکن است برای یک شرکت استاندارد باشد که با هر تمیز کردن از یک محافظ الیافی استفاده کند تا از فرش شما در برابر لکه شدن آینده محافظت کند. این می تواند چیزی باشد که شرکت های دیگر ارائه نمی دهند. به همین ترتیب، یک شرکت ممکن است نظافت و تعمیرات نقطه ای (بریدن گیره ها برای جلوگیری از باز شدن و غیره) را در بسته خدمات استاندارد خود قرار دهد، در حالی که شرکت دیگر این کار را انجام نمی دهد. برای مثال قالیشویی آئین خراسان مشهد هر دوی این خدمات را با شستشوی فرش ما ارائه می دهد.

در هنگام سنجش کیفیت و ارزش کلی خدمات قالیشویی، موارد اضافی را که یک شرکت ارائه می دهد، فاکتور کنید.

  1. مراقبت از مشتری

یک نکته نهایی – که باید در مورد هر قالیشویی که با آن کار می کنید مورد توجه قرار گیرد – سطح مراقبت از مشتری است که آنها ارائه خواهند کرد. گاهی اوقات تا زمانی که با یک شرکت کار نکرده اید، واقعاً این را نمی دانید، اما معمولاً می توانید از قبل احساس تعهد و اشتیاق یک شرکت برای کار را داشته باشید.

همچنین ایده بدی نیست که در مورد برخی از مشتریان دیگر آنها به عنوان مرجع سؤال کنید. آیا آنها نظرات مشتریانی دارند که مایل به اشتراک گذاری آنها هستند یا در وب سایت آنها ارسال می شود؟

به سرنخ های کوچکی که می تواند به شما بینشی در مورد سطح مراقبت از مشتری که دریافت خواهید کرد توجه کنید.

آخرین نکته (و احتمالاً بهترین نکته ای که می توانیم به شما بدهیم): اگر به دنبال قالیشویی خوب برای تمیز کردن فرش های موجود در محل خود هستید، قبل از انجام تعهد، یک نمایش را دریافت کنید. این به شما امکان می‌دهد تا ببینید دقیقاً چه چیزی را از نظر ملاحظات بالا به دست می‌آورید و مهمتر از همه، در نتیجه فرش شما چقدر خوب به نظر می‌رسد. این خدمات توسط قالیشویی آئین خراسان مشهد به مشتریان کاملا ارائه میشود تا با خیالی راحت فرش های خود را به قالیشویی بسپارند.

Share