با برگزاری مراسمی؛

بهمن غلامی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر در نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و فرماندار این شهرستان که صبح روز یکشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ برگزار شد، معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  رضا ثقتی در دیدار با فرماندار رضوانشهر که به منظور معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان انجام شد؛ با قدردانی از نگاه فرهنگی فرماندار، این رویکرد را در انجام فعالیت‌های مرتبط موثر خواند.

وی گستردن ارتباط با اهالی فرهنگ و هنر را یکی از الزامات دانست و آن را انتظار خود از سرپرست جدید اداره رضوانشهر بیان کرد و گفت: دیدار با پیشکسوتان این حوزه‌ها، سرکشی از اماکن و دوایر ارشاد و آموزشگاه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان رضوانشهر را یکی از کانون‌های تجلی وحدت در استان و ایران اسلامی خواند که دارای هنرمندان پرشماری در بخش‌های مختلف است و درخشش‌های ملی دارند و ابراز امیدواری کرد که در سایه تقویت همدلی با اهالی فرهنگ و هنر و بهره‌گیری از ظرفیت‌های امام جمعه، فرماندار و نماینده شهرستان؛ شاهد تعالی بیشتر فرهنگی باشیم.

وی همچنین خواستار نگاه مساعد فرماندار شهرستان به تجهیز مجتمع فرهنگی رضوانشهر شد.

در پایان این نشست؛ با قدردانی از تلاش‌های مجید شافعی‌ شیراز رئیس قبلی، بهمن غلامی به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر معرفی شد. شافعی‌شیراز پیشتر به عنوان سرپرست اداره شهرستان صومعه سرا منصوب شده بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان پس از این نشست، در دیداری صمیمی با کارکنان اداره شهرستان رضوانشهر، ضمن تشریح سیاست‌ها و رویکردهای فرهنگی و هنری، در جریان دغدغه‌ها و خواسته‌های آنان قرار گرفت.

Share