طی حکمی از سوی رضا ثقتی؛

«سید امیر مصباح» مشاور اجرایی مدیرکل ارشاد گیلان شد+ سوابق

رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در حکمی «سید امیر مصباح» را به عنوان مشاور اجرایی خود منصوب کرد؛ وی متولد ۱۳۶۰ رشت، دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد گرافیک است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در حکمی سید امیر مصباح را به عنوان مشاور اجرایی خود منصوب کرد.

سیدامیر مصباح متولد ۱۳۶۰ رشت، دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد گرافیک می‌باشد، بیش از ۱۰ سال سابقه در بخش‌های مختلف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان را دارد که مهمترین آن‌ها می‌توان به ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت (به‌مدت چهار سال)، معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد اسلامی گیلان به مدت پنج سال اشاره کرد.

در این حکم آمده است:

نظر به شایستگی، تجارب ارزشمند و روحیه انقلابی و دینی جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور اجرایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان» منصوب می‌شوید.

امید واثق است که با اتکال به خداوند متعال و با تکیه بر تجربه و دانش خود در جهت نیل به اهداف بلند فرهنگی تلاش و کوشش وافر نمایید.

مزید توفیق جناب عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، تحت توجهات و حمایت حضرت بقیه الله الاعظم (ع) و رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از خداوند منان خواستارم.

Share