با حضور کارکنان شرکت توزیع؛

یادبود و رونمایی از سردیس مرحوم غلامرضا سرخابی پیشکسوت صنعت برق گیلان

مهدیزاده اظهار داشت: زنده یاد غلامرضا سرخابی ۵۲ سال در صنعت برق گیلان مشغول به فعالیت بود و عمر باعزت خویش را صرف خدمت‌رسانی به مردم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسمی به مناسبت اولین سال درگذشت زنده یاد غلامرضا سرخابی از پیشکسوتان صنعت برق گیلان و ایران، با حضور خانواده آن مرحوم، مدیران فعلی و اسبق شرکت‌های توزیع برق و برق منطقه‌ای گیلان برگزار شد.

در این مراسم محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن مرحوم اظهار داشت: زنده یاد غلامرضا سرخابی ۵۲ سال در صنعت برق گیلان مشغول به فعالیت بود و عمر باعزت خویش را صرف خدمت‌رسانی به مردم کرد.
وی افزود: یاری‌رسانی و دست گیری زنده یاد سرخابی ویژگی بارز ایشان بود و در ذهن همکاران، دوستان و آشنایان وی تماماً خاطرات خوش نقش بسته است و ماندگار خواهد ماند.
گفتنی است در این مراسم جمعی از همکاران به خاطره گویی از زنده یاد غلامرضا سرخابی پرداختند و با اهدای لوح تقدیر از فرزندان این پیشکسوت به رسم ادب و یادبود تقدیر بعمل آمد.
در پایان این مراسم باحضور حاضرین این آئین از سردیس زنده یاد غلامرضا سرخابی در محوطه ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان رونمایی شد.

Share