رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد:

کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم هروئین و شیشه در رشت|متهمان در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند

سرهنگ علی احمدپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم هروئین و شیشه در شهرستان رشت خبر داد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم هروئین و شیشه در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ علی احمدپور با بیان اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و این موضوع لزوم توجه ویژه نهادهای مربوطه در راستای برخورد با این پدیده شوم را دو چندان می‌سازد، اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت ماموریت‌های پلیس قرار دارد.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک باند در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر از نوع صنعتی در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان با اشاره به اینکه پس از اقدامات فنی صورت گرفته، صحت موضوع محرز و خودرو پراید وانت این افراد حین حمل مواد مخدر در منطقه سراوان شهرستان رشت توسط پلیس شناسایی و متوقف شد، تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، ۲ کیلوگرم شیشه و ۴ کیلوگرم هروئین کشف و متهمان ۴۶ و ۴۹ ساله دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از شناسایی محل سکونت اعضای این باند و دپو مواد مخدر در یکی از محل‌های شهرستان رشت خبر داد و بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی قضایی به آدرس این مکان اعزام و ضمن دستگیری متهم ۳۵ ساله دیگر این پرونده، ۵ کیلوگرم هروئین و ۳۰۰ گرم شیشه را کشف کردند.

سرهنگ احمدپور افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد مخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت آن‌ها، گام برمی‌دارد.

Share