رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد:

کشف ۱۴۰ کیلو موادمخدر در صومعه‌سرا و رشت | ۱۰ نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند

سرهنگ علی احمدپور، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از کشف ۱۴۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و شیشه طی ۳ روز گذشته در شهرستان‌های صومعه‌سرا و رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از کشف ۱۴۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و شیشه طی ۳ روز گذشته در شهرستان‌های صومعه‌سرا و رشت خبر داد.

سرهنگ علی احمدپور با بیان اینکه سال‌ها است که موادمخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده، موادمخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اقدامات فنی در ۳ روز گذشته طی ۵ عملیات جداگانه در شهرستان‌های صومعه‌سرا و رشت، ۱۳۸ کیلوگرم تریاک و ۲ کیلوگرم شیشه را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان تصریح کرد: در این راستا ۱۰ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه باید لزوم توجه به برنامه‌ریزی در حوزه مبارزه با موادمخدر را یک اصل بدانیم افزود: مجموعه انتظامی خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

Share