رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان اعلام کرد:

توقیف کامیونت حامل ۷۰ کیلو تریاک در رشت | متهمان ۴۶ و ۴۹ ساله این پرونده دستگیر شدند

سرهنگ علی احمدپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: ۷۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیونت در شهرستان رشت کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: ۷۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیونت در شهرستان رشت کشف شد.

سرهنگ علی احمدپور با بیان اینکه بدون شک اعتیاد و مواد مخدر به عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی فراگیر است که تمام ساختارهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه را دچار آسیب می‌کند اظهار داشت: پیشگیری از مصرف مواد مخدر موضوعی است که باید دغدغه همه مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه آسیب‌های اجتماعی قرار گیرد.

وی در ادامه به دریافت خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر از یکی از استان‌های مرکزی به سمت گیلان و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان افزود: با اقدامات همه جانبه و حین کنترل و پایش محورهای مواصلاتی، کامیونت حامل مواد مخدر حین تردد در سطح حوزه استحفاظی شهرستان رشت شناسایی و توسط پلیس متوقف شد.

این مقام انتظامی از کشف ۷۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و بیان داشت: متهمان ۴۶ و ۴۹ ساله این پرونده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ احمدپور در پایان با اعلام اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و این موضوع لزوم توجه ویژه نهادهای مربوطه در راستای برخورد با این پدیده شوم را دو چندان می‌سازد تصریح کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت ماموریت‌های پلیس قرار دارد.

Share