رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان اعلام کرد:

پایان کار زوج قاچاقچی مواد مخدر در رودسر | کشف ۲۶ کیلوگرم تریاک از خودرو

سرهنگ علی احمدپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: ۲۶ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک از یک زوج قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان رودسر کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: ۲۶ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک از یک زوج قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان رودسر کشف شد.

سرهنگ علی احمدپور، مواد مخدر و بلای خانمانسوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با اعتیاد است.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک زوج قاچاقچی در زمینه توزیع مواد مخدر در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در ادامه، افزود: با اقدامات انجام شده و شناسایی هویت متهمان، خودرو پژو ۲۰۶ آن‌ها در رودسر حین جابه‌جایی و انتقال مواد مخدر توسط پلیس شناسایی و متوقف شد.

این مقام انتظامی از کشف ۲۶ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و بیان داشت: قاچاقچیان ۳۳ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ احمدپور در پایان تصریح کرد: پلیس با توزیع کنندگان مواد افیونی که در کمین خانواده‌ها و جوانان نشسته‌اند، قاطعانه مبارزه می‌کند.

Share